FlinkeFreddy Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei, jeg har nettopp kjøpt en Xelent PSW10 Subwoofer. Da jeg koblet til strømmen på den avga den en veldig høyfrekvent pipelyd. Lyden kommer uansett hvordan jeg kobler subben til forsterkeren, eller om jeg ikke gjør det i det hele tatt. Har ikke koblet til noen høyttalere inn til forsterkeren i subben. Den spiller som den skal når jeg hører på musikk, da pipelyden blir overdøvet. Er dette en reklamasjons sak, eller er det jeg som har gjort noe galt? Er snakk om mitt første surrerundt-anlegg. Mvh Freddy Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Har du jording på stikkontakten til subben? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Det er en flat stikk-kontakt som går ut av subben, så hadde jeg hatt jording ville ikke det hjulpet... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Da er det vel en reklamasjonsak ja.. Er vel noe tull med den aktive forsterkeren.. Prøv å google litt å se om flere har samme problem med den, muli at de bare er sånn.. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Har gugla en god del, men fant ingenting. Stikker ned på butikken i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Støy på strømnettet? Kommer lyden hvis den er koblet til en annen kurs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå