Lynx- Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Bruker: Lynx1 Brennvidde: 50mm Deltakernivå: Pingle Utstyr: Nikkor 50mm f/1.8 + Nikon D300 Tilleggsutfordringer: Ingen Endret 24. september 2009 av Lynx1 Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 1. oktober: Den andre hobbyen min Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hm. Se det ja, toradere. Er de forskjellig stemt siden du har to? Fotografisk sett temmelig kjekt at de var i to farger som går såpass godt sammen som svart og rødt (hvis man ikke bures inne for å kalle svart en farge da). Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) De er forskjellig stemt ja. Den svarte er GC mens den røde er AD. Har en i CF også men den tar seg ikke like godt ut på bilder Edit: For de som er interessert i slikt, kan CF`en beskues i spoileren. Endret 2. oktober 2009 av Lynx1 Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Fint komponert, og fine farger. Jeg har alltid tenkt at trekkspill ikke er noe særlig, men det måtte ta til meg etter at det begynte en i førsteklasse på musikklinja som hadde trekkspill som hovedinstrument. Jeg liker det. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 3. oktober: Snøbygene går tett utenfor, så da blir det et innebilde av hunden. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ganske morsom positur faktisk. Hunden ser svææært skeptisk ut til denne modelljobben. Pluss for at du er ung og sprek nok til å klare og bøye deg ned for å få et mer interessant perspektiv. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Litt stiv og resignert vofs - nydelig fanget! Artistisk blåstikk i de mørke tonene - og så skarpt! Me like.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå