Villa_Sempre Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Så jeg satt og spilte CS 1.6 på en stasjonær pc som ikke er min. Jeg tapte og vart sint, så jeg slo i tastaturet. Pcen står rett ved siden av oppå bordet. Pcen skrudde seg av, og når den prøver og skru seg på så kommer det bare piping. For og være eksakt så høres de slik ut: Piiiiip pip pip. så kommer det et sekund mellomrom, så kommer pipene igjen. Slik går det oppat og oppat. Skjermen får ikke noe bilde eller noe. Så kan det være en kabel som datt ut når jeg slo i tastaturet? Jeg må ha hjelp kjapt så jeg kan fikse det før den som eier pcen kommer hjem. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 litt vanskelig svare på uten vite hvilket hovedkort som står i maskinen eller hvilken produsent, siden kodene for hva hvert antall pip står for av feil er forskjellige fra produsent til produsent. Lenke til kommentar
Villa_Sempre Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 det er et asus a8n sli hovedkort Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Høres ut som minnet er løst/ikke i. Pipelyder og ingenting på skjermen er ofte som resultat av at minnebrikkene ikke sitter i ordentlig, eller i det hele tatt. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 hei prøv her: http://www.howtofixcomputers.com/bb/ftopic205774.html det noen sier er vilken versjon av BIOS du har, kommer biosbildet opp forresten? viss ikke prøv annen skjerm/kabel. Lenke til kommentar
Villa_Sempre Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) jeg tror kansje jeg fant det ut selv: one long beep and two short beeps - Video error (reseat or replace video card) kommer null bilde, absolutt ingenting Endret 24. september 2009 av Villa_Sempre Lenke til kommentar
Villa_Sempre Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 greit, jeg skal sette inn minnebrikkene og skjermkortet på nytt, takk for hjelpa folkens. Hvis ikke det funker skal jeg skrive her igjen om kort tid Lenke til kommentar
Villa_Sempre Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 faen, jeg tok ut både minnebrikkan og skjermkortet, tok bort støv av dem og satte inn på nytt, samme pipedritten. jeg tror ikke det er så lenge til eiern av pcen kjem hjem og jeg begynner og bli stressa. Er det noen som veit hva problemet er????? Lenke til kommentar
Villa_Sempre Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 forresten, glem hele denne posten. Jeg lager en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå