Phreak Paradize Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hahaha.. De legger reklame på øya dine.. sikkert kjekt om du er svaksynt.. men det hjelper lite når du går med øya klistra på en skjerm i en by full av andre personer.. Dette er bare vås.. Kult konsept som Simen sier.. bare det er feil grunnlag for det.. Hvilken informasjon dukker opp? Kun den som er relevant for gule sider.. og der er det veldig lite informasjon bortsett fra reklame.. Nahh, detta var skrantne saker gitt.. Da takker jeg meg heller til den GPS'en jeg har på min N97 som gir meg detaljert informasjon om hva som skjer i Oslo (krever 10 euro abn i året) til enhver tid og utfyllende informasjon om museer, butikker, severdigheter og interessante plasser. Greit.. den bruker ikke kameraet, men til gjengjeld gir den meg alt denne applikasjonen ikke gir: relevant informasjon.. 6 for ide, 1 for utførelse og innhold. Lenke til kommentar
Mr-Corpse Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Dette finnes allerede på Android. Den bruker Google som info. For de med android søk etter layer app. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Enter your text here. Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Fiffig, men den reelle nytteverdien virker litt vanskelig å få tak på. Jeg mener, hadde bildene blitt projisert på brillene for eksempel, så hadde jo dette blitt litt mer praktisk om ikke annet. Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Har nettopp flyttet til København og har faktisk brukt Layar til Android her flere ganger med stort hell. Det geniale er at du velger selv hvilket lag du vil legge på, så legger du til Wikipedia, så viser den deg alle historiske steder, statuer, og kjente merkesteder. Legger du på et shopping lag får du derimot info om forskjellige butikker ol. Kjeder du deg så kan du hive på et Twitterlag, så får du opp en oppdatert liste over tweets som blir sendt rundt deg, så kanskje du får tips om noe mor du ikke ville oppdaget ellers! Mye moro samlet i en liten applikasjon. Absolutt rom for forbedring, men en bra start! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 AR er veldig kult og forhåpentligvis noe som vil bli lett tilgjengelig i ikke-komersielle former. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 "I Appstore om kort tid" ja... det må jeg si. Overraskende at det nå har gått 2 måneder. Not. Skjønner ikke at folk ikke lærer... at man aldri skal si at noe straks kommer når så ikke er tilfelle. "Prime" eksempelet er Canal Digital som sa at oppdatering til deres HD PVR var "rett rundt hjørnet" i over et halvt år. Provoserende. Lenke til kommentar
theDaniel Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 @ Havardbn. Lol. Nå bæsja du på leggen. Det du sier ikke finnes er den kuleste appen jeg har installert. Flaut å drite seg ut når du ber andre sjekke fakta? Gjør det selv. Lol. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 @ Havardbn. Lol. Nå bæsja du på leggen. Det du sier ikke finnes er den kuleste appen jeg har installert. Flaut å drite seg ut når du ber andre sjekke fakta? Gjør det selv. Lol. Finnes ikke for folk som holder seg innenfor lover og regler i hvertfall, og som befinner seg i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg