bareanton Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Bruker: bareanton Brennvidde: 50mm Deltakernivå: Pingle Utstyr: Sigma 50mm F1.4 Tilleggsutfordring: Bruke mer tid på å ta bilde og mindre tid på å fikle med det i etterkant. Lagt til 5 oktober: Jeg har funnet ut at jeg vil prøve å få lagt ut et bilde fra hver eneste dag i oktober i denne tråden. Kommentar: Min første utfordringsfest så jeg er usikker på hva og hvor mye som må nedprioriteres for å få tid til dette, men det skal bli gøy å prøve. Endret 5. oktober 2009 av bareanton Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Torsdag 1. oktober Første bilde. Hadde lyst å ta noen naturbilder idag, så jeg og dama la på vei innover en passelig sørpete sti. Var ikke langt vi kom før regnet høljet ned og vi fant ut at det var best å snu, men noen bilder ble det. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Tidsriktig. God gjenkjennelseseffekt, har tråkket noen steg i slike myrer selv. Lemmene som er lagt ut leder også fint innover i bildet. Lenke til kommentar
veronica4 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Håper dere hadde støvler på beina! :-) Fine høstfarger i gresset og linjer som leder blikket innover i bildet Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Håper dere hadde støvler på beina! :-) Nei, ikke jeg.... jeg lærer aldri Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Fredag 2. oktober Jeg har vært bortreist hele helgen, men jeg dro med meg kamera. Jeg har funnet ut at jeg vil prøve å få lagt ut et bilde fra hver eneste dag i oktober i denne tråden. Det blir nok mer kvantitet enn kvalitet. Fredagens bilde var et typisk snapshot. Bilde ble tatt ut av bilvinduet (ja jeg rullet det ned først) på vei til en familiemiddag. Hey, tar du bilde av meg! Endret 5. oktober 2009 av bareanton Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Lørdag 3. oktober På lørdag fikk jeg muligheten til å være med noen små håpefulle på ishockey trenning. Jeg har aldri før prøvet å ta bilder av sport, så dette var en helt ny erfaring. Morsomt var det og det så ut som de koste seg veldig, men jeg tror ikke sportsfotografering er helt min ting... Fremtidens stjerner Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Søndag 4. oktober Som tidligere sagt var jeg bortreist i helgen og på søndagen la vi turen om Jæren. Vind, bølger og regn er jo en utfordring. Bilder ble tatt når jeg kunne ta frem kamera mellom byger med regn og hagel, mens jeg strevde med å stå bittelitt stødig i vinden. Stille hav Endret 5. oktober 2009 av bareanton Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Mandag 5. oktober Så var det blitt mandag og jeg kjenner forkjølsen sniker seg innpå meg... C-vitaminer Fant ut at det var morsommere å ta bilde av c-vitaminene enn og drikke dem. Arghhh, nå har jeg ikke mer appelsinjuice igjen til å drikke. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Mmmh - dust og fint, med gjentatte farger og mønstre - bra! Likte også stemningen i havsbildet - passer bra til Kari Bremnes, som jeg sitter og hører på.. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Dagens var flott! Repeterende avkuttede sirkler som blir brutt opp av hanken. Det ser forresten ut som det er apelsinjuice både i koppen, på tefat, fat og utover hele bordet Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Dette var veldig kult. Tenkte det samme som arnold_layne. Ser ut som du bare har helt på med juice utover alt. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det infernoet i appelsinjuice var virkelig lekkert. Svært effektfullt med bruk av noen få sirkelbuer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Foreløpige favoritter er 1. og 5. Tom Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Dette var veldig kult. Tenkte det samme som arnold_layne. Ser ut som du bare har helt på med juice utover alt. Nøyaktig en liter appelsinjuice, kopp, tefat, fat og pizzafat. Litt søl ble det når det skulle ryddes vekk igjen. Lenke til kommentar
atoftemo Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Veldig flotte bilder! Jeg like spesielt bilde fra Jæren og C-vitamin bildet ditt. På jæren bilde tror jeg horisonten er litt skjev, men du veier opp ved å unngå å sentrere den vertikalt i bildet. Gleder meg til å følge tråden videre! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Haha, så det var faktisk appelsinjuice overalt! Som nevnt gjorde det duse preget seg skikkelig godt sammen med sirklene. Flott komposisjon, knall at du ikke falt for fristelsen å skulle "ha med alt" i bildet. Me like! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Mandag 5. oktober Behagelig og kompleks, men likevell så enkelt Likte den. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Må bare støtte meg til de over. Behagelig bilde som samtidig er kult. Hadde funket bra på en Cafévegg. Lenke til kommentar
lavara Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Varme behagelige 70-talls farger og flott komposisjon på C-vitaminbildet ditt :-) Ville aldri gjettet at det var juice! Kreativt :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå