Gå til innhold

Konkurranse: Vinn kabinettvifter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle gjerne likt å vinne disse. Har allerede en Noctua-varmespreder i kabinettet samt to Noctua-vifter koblet til denne. Og de er svært stillegående. Zalman-viftene jeg bruker på topp av kabinettet er derimot langt mer bråkete. Skulle likt å ha to av disse i overkant for å gjøre maskinen stillere. Akkurat nå bråker den som et uvær under load. ^^

Lenke til kommentar

Ettersom man kan bruke to av de nevnte kjølerne med både 0, 1 og 2 vifter på ville det jo være rart om spørsmålet var ute etter støynivå. For alle skjønner jo at at støynivået varierer etter antall vifter. Hvis man bruker kjøleribben/varmsprederen uten vifter på vil den jo ikke bråke i det hele tatt, ergo fungere med 0 dB. Og om man så tok utgangspunkt i en vifte ville dette bråke mindre enn om man tok utgangspunktet i to vifter. For meg virket det derfor mest logisk at spørsmålet var ute etter fysisk størrelse på kjøleren.

Lenke til kommentar
Denne gikk uten google, ikke rart da det er kjente varer.

Syntes uansett det var litt lett å google, det..

Har vært det på de to siste konkuransene jeg har sett, men det er greit at ikke alle er ting man må kunne i hodet. selv om jeg håper det kommer noen slike også :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...