b-i-m-m-e Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) håper jeg vinner, trenger 2 stk ; har allerede 2 og er storfornøyd med kjøleren min (på cpu) Endret 24. september 2009 av bimme432 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Skulle gjerne likt å vinne disse. Har allerede en Noctua-varmespreder i kabinettet samt to Noctua-vifter koblet til denne. Og de er svært stillegående. Zalman-viftene jeg bruker på topp av kabinettet er derimot langt mer bråkete. Skulle likt å ha to av disse i overkant for å gjøre maskinen stillere. Akkurat nå bråker den som et uvær under load. ^^ Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Me want, har en stor vifte på siden av kabinettet, men den går drit sakte, føles som om det ikke hjelper noe. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Lette spørsmål? Altså, det er flest gale svar så langt Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Typisk at jeg nettopp byttet ut 5 vifter med Noctua .. siden jeg selvsagt hadde vunnet dette her. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Lette spørsmål? Altså, det er flest gale svar så langt JEg var kjapp på avtrekkeren og tolket det enes spørsmålet til lavt lydnivå, det er tross alt det Noctua er kjent for. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ettersom man kan bruke to av de nevnte kjølerne med både 0, 1 og 2 vifter på ville det jo være rart om spørsmålet var ute etter støynivå. For alle skjønner jo at at støynivået varierer etter antall vifter. Hvis man bruker kjøleribben/varmsprederen uten vifter på vil den jo ikke bråke i det hele tatt, ergo fungere med 0 dB. Og om man så tok utgangspunkt i en vifte ville dette bråke mindre enn om man tok utgangspunktet i to vifter. For meg virket det derfor mest logisk at spørsmålet var ute etter fysisk størrelse på kjøleren. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Helt enig, men som sagt: kjapp på avtrekkeren. Heldigvis har jeg allerede bestilt vifter og kjøler fra Noctua, så jeg er sånn sett uavhengig av konkurransen. Nå er det i alle fall andre som får glede av at jeg surrer det til for meg selv, så noe godt kom det ut av det Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Lette spørsmål? Altså, det er flest gale svar så langt Folk er nok litt kjappe på avtrekkeren. Selv så bytta jeg svar (forhåpentligvis til det korrekte) i siste liten . Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Å vinne to av disse hadde ikke gjort noe, da kunne jeg bytta ut noen av de litt bråkete viftene jeg har her Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg slet litt med hvilken som var lavest, så på hjemmesidene dems, men var ikke sikker på om height, lenght eller with var høyden fra prosessoren til toppen.. Tok den med flest lavest tall, og kjenner jeg flaksen min rett var det feil. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Antar at den laveste er den med minst verdi som følger arealvektoren til prossessoren? Endret 25. september 2009 av chokke Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg fant svaret om høyde på google, men trykte feil svaralternativ. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Lette spørsmål? Altså, det er flest gale svar så langt Så fint, større sjanse for oss kloke Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg vil vinne og så lage ny konkuranse :!: Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hadde vært digg å endelig vunnet noe! Flaksen min er ikke på topp får å si det mildt Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Denne gikk uten google, ikke rart da det er kjente varer. Syntes uansett det var litt lett å google, det.. Har vært det på de to siste konkuransene jeg har sett, men det er greit at ikke alle er ting man må kunne i hodet. selv om jeg håper det kommer noen slike også Lenke til kommentar
fytech Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Hadde vært morro å vinne siden PC'n min trenger sårt med kjøling : ) Endret 29. september 2009 av fytech Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Nåh.... trodde det var selvsagt jeg. Hvis noen er i tvil; fysisk lavest. La meg se det litt før, da. :< Ingen vifter på meg. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Når jeg prøver å sende inn får jeg beskjeden "Konkuransen eksisterer ikke eller er forut for din tid" Hva går galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå