Morten21 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hva er straffen om en blir tatt uten førerkort? Altså, at du ikke har tatt førerkort på bil, moped eller noe. Er det en forskjell om du blir tatt uten førerkort på moped eller bil? Det jeg tenker på da, mildere straff om en kjører moped f.eks?! Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Vet ikke om det er noen forskell på kjøretøyer. Men jeg kjenner noen folk som har blitt stoppet med moped og lettsykkel uten førerkort, de fikk utsettelse. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Bortsett fra mulighetene for å bli gjeldsslave om noe skulle skje? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hva er straffen om en blir tatt uten førerkort? Altså, at du ikke har tatt førerkort på bil, moped eller noe. Er det en forskjell om du blir tatt uten førerkort på moped eller bil? Det jeg tenker på da, mildere straff om en kjører moped f.eks?! Vanker jo diverse sperrefrister, da... Men boten skal (blant annet) avpasses etter farepotensialet, og det er større farepotensiale med bil enn med moped. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 kompis av meg på jobben fik 6 måneder extra på sperrefristen da han ble tatt uten lappen i fartskontroll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå