Kranjcar Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Men hva bør jeg spise nå da? Kampen begynner 19.30. Skal jeg spise noen brødskiver og knekkebrød (grovt), eller et par kyllinglår? Eventuelt noe annet? Lenke til kommentar
War Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hva betyr en kamp? Langsomme karbs er digg, så slipper du få topper og bunner. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Fotballkamp selvfølgelig. Kan du eksempler på hva som er langsomme karbs? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg spiste 2 grove knekkebrød med brunost og en grov brødskive med skinke og gulost. Og litt druer. Bør jeg spise mer før kampen nå, da? Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Off, nå har du gjort det store og spise feil :S:S Haha neida! Du må jo føle kjenne på kroppen din om du føler deg "pigg". Visst du har det kyllinglårene enda hadde jeg spist det, og kanskje litt pasta eller ris. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Off, nå har du gjort det store og spise feil :S:S Haha neida! Du må jo føle kjenne på kroppen din om du føler deg "pigg". Visst du har det kyllinglårene enda hadde jeg spist det, og kanskje litt pasta eller ris. Ok, jeg kan jo ta et kyllinglår ved 17-tiden, to og en halv time før kampen? Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Gjør det! Visst du føler deg litt sulten eller tom for energi, så ta deg 1 bannen før kampen. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Gjør det! Visst du føler deg litt sulten eller tom for energi, så ta deg 1 bannen før kampen. Okei! Hvor lenge før kampen skal jeg spise den bananen eventuelt? Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 10min og 32 sec Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg spiller ofte bedre med 5 timers søvn enn 10, så dette er veldig individuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå