Mikal Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg har tenkt og kjøpe cd-brenner, begynner og bli litt lei av den 12x brenneren jeg har nå Hva anbefaler dere da? Helst ikke over 600 kr. Lenke til kommentar
la-luva Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 De har Lite-on 48*24*48 brenner til 399 kr på Mamoz,har selv en Lite-on 24*,den har fungert helt perfekt.Og så får du sort frontpanel som ekstrautstyr til den. Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 De har Lite-on 48*24*48 brenner Har hørt mye bra om Lite-on, men er ikke det litt billig? Lenke til kommentar
Cossie Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 LG er best i test . Koster lite også... Ikke kjøp lite-on eller Asus. begge med masse problemer. Velg LG: www.komplett.no Lenke til kommentar
vegge Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 LG er best i test . Koster lite også... Ikke kjøp lite-on eller Asus. begge med masse problemer. Velg LG: www.komplett.no Har du link til testen? Kan du henvise til noe som sier Lite-On og Asus er dårlige? Hardware.no anbefaler Asus. Selv har jeg en Lite-On 52x og den fungerer meget bra! Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Har ikke hørt at Lite-on er dårlig..Heller det stikk motsatte! Den brenneren på elkøp, den er da ikke dårlig? Eller er den? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Kan ikke skjønne hvor du har det fra at Lite-On er dårlig? Har selv en 48X Lite-On brenner som jeg foretrekker fremfor Plextor brenneren min. Har hatt flere Lite-On brennere, og aldri hatt noen problemer med de, rimelige er de også. Vil anbefale en slik på det sterkeste Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Tror jeg ville ha gått for en lite on i dag. Ellers hvis du ikke likker lite on kjøp en plextor (meget støysvak) Lenke til kommentar
alfern Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Har en Sony 40x brenner som egentlig er en Lite-on, meget fornøyd med den. Har lagt inn ny firmware fra Lite-on, og brenner nå på 48x. Ang. Plextor: Plextor var lenge kjent som en av de fremste produsentene av cd-brennere, men nå virker det som de har mistet grepet litt. Har sett flere tilfeller av at folk har problemer med Plextor brennere (24X og oppover). Spesielt de nye 48x brennerne har hatt en tendens til å ta tidlig kveld (drivverket). Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Meget fornøyd med Asus 52x. Utrolig rask Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 lite on (har den selv og den er meget bra ), asus har også kommet godt ut i tester osv. begge har "riktig" pris Lenke til kommentar
zappo Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 8) Ha, det er Plextor som produserer Lite On.......så løp å kjøp ! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 8) Ha, det er Plextor som produserer Lite On.......så løp å kjøp ! Ha! det er ikke Plextor som produserer Lite-On... det er kun et løst rykte. Lite-On har egen fabrikk Lenke til kommentar
alfern Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Lite-on produserer nok brennerne sine selv ja. Derimot er det mange produsenter som gir ut brennere med lite-on drivverk. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Vil anbefale denne siden http://dhc014.rpc1.org for å hente firmware oppdateringer til brennere. Spesielt dersom du har en Sony eller Lite-on brenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå