krokodille25 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg har bestemt meg for å begynne med flyff igjen, og jeg veit ikke hva slags 1st job jeg skal velge, og 2nd job. Har en 66 full int rm, så jeg skal heale/buffe med den hele veien. Har prøvd en del jobber før, merc/blade/assist/bp/rm/acro men vet ikke hva jeg skal begynne på nå Har ikke tenkt og benytte meg av cash shopen. Er helst en 1vs1 fyr, og liker å tanke. AOE er jo nice, men i høyere lvler blir det jo kjedelig Lenke til kommentar
Zaber Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Jeg har bestemt meg for å begynne med flyff igjen, og jeg veit ikke hva slags 1st job jeg skal velge, og 2nd job. Har en 66 full int rm, så jeg skal heale/buffe med den hele veien. Har prøvd en del jobber før, merc/blade/assist/bp/rm/acro men vet ikke hva jeg skal begynne på nå Har ikke tenkt og benytte meg av cash shopen. Er helst en 1vs1 fyr, og liker å tanke. AOE er jo nice, men i høyere lvler blir det jo kjedelig vist du skulle verre good i både tanking og pvp, ville eg faktisk har gåt bp. vist eg ikkje hunska feil så er det vell runt 35-40 sta, 60-70 dex og resten str. er litt usi8kker på dex pågrunn av huska ikkje ka sette gjedde deg seinare. men kan no gå bj vist det er aktuelt er no op som faen Endret 27. september 2009 av Zaber Lenke til kommentar
krokodille25 Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Har faktisk en dex-str assist, som godt kan bli bp. Dexen er rundt 60 og resten str. Kan bygge på sta etter hvert. En annen ting er at jeg ikke har tenkt og bruke peng på spillet, bare så du vet. Lenke til kommentar
Oki097 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Har faktisk en dex-str assist, som godt kan bli bp. Dexen er rundt 60 og resten str. Kan bygge på sta etter hvert. En annen ting er at jeg ikke har tenkt og bruke peng på spillet, bare så du vet. måtte bare kommentere denne. får bare slette den, siden den egentlig ikke hører hjemme her, men moro å lese norsk og ikke forstå en dritt Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 og her snakker vi altså om hva? hørtes litt kult ut! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Flyff Ikke flightsim altså Endret 27. september 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
krokodille25 Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) måtte bare kommentere denne. får bare slette den, siden den egentlig ikke hører hjemme her, men moro å lese norsk og ikke forstå en dritt Det er et litt kult spill Men hvis du skal bli god på kort tid må du bruke penger på spillet. Det hører jo hjemme her, det er jo et pc spill! Endret 28. september 2009 av krokodille25 Lenke til kommentar
Oki097 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 måtte bare kommentere denne. får bare slette den, siden den egentlig ikke hører hjemme her, men moro å lese norsk og ikke forstå en dritt Det er et litt kult spill Men hvis du skal bli god på kort tid må du bruke penger på spillet. Det hører jo hjemme her, det er jo et pc spill! mente at noen får slette min kommentar, da den ikke har noe med spillet å gjøre Lenke til kommentar
krokodille25 Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Åja, hehe Lenke til kommentar
WoodyWoodpecker Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Du sa at AoE ble litt kjedelig i høyere level, men det er jeg ikke enig i . Jeg har en lvl 81 HnR Elementor. Har 60 STA på den så jeg tåler litt da. Men HnR(Hit 'n' Run) er kjempegøy! Du kan være lvl 65 og ta lvl 110 monstere, og får sinnsykt bra exp! Og selvom du er lvl 95 kan du få ca. 16% per AoE som er sinnsykt bra exp for det lvlet! HnR Elementors er de som får raskest exp på hele spillet . http://www.flyffworld.com/forums/t43049/ (@link) Her finner du tips om forskjellige Elementor typer og masse. Bare trykk på menyen på venstre siden av posten på siden for å lese alt om Elementors. Endret 23. oktober 2009 av WoodyWoodpecker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå