djgudleif Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Hvordan hadde ditt liv / din personlighet vært uten diskusjon.no? Jeg hadde sannsynligvis vært en sykelig sjalu jævel uten evne til å argumentere eller ta gode avgjørelser. Og selvfølgelig helt uten selvinnsikt. Har mye å takke folk her for! Selv om de ikke alltid har snakka direkte til meg, har jeg lært av å se på andres feil. Så hadde jeg sikkert kommet til å gjort noen forferdelig dårlige kjøp. Kan ramse opp mye mye mer! Noen andre her som har den erfaringen med at diskusjon.no har endret mye av din personlighet, uten at diskusjon.no nødvendigvis har vært noe du ser fram til, eller opp til? Altså, at det nødvendigvis ikke er en så veldig stor del av livet ditt, men at det likevel har endret noen aspekter ved ditt liv eller din personlighet positivt? Eller negativt? Endret 24. september 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Tror jeg hadde vært mye det samme, kanskje hatt litt mindre kunnskap om html og css Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 På et annet forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå