Arirab Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 :-? Hei sann! Lurer på om noen av dere kloke hoder har noen erfaringer med bærbar,bluetooth(USB adapter) og bluetooth-mobil(T39)? Har investert i en evo 1020v, som jeg tenker å bruke til å komme meg på nett med når jeg ikke er hjemme! Har fra før av en Ericsson T39 som jeg håpet å kunne brukke sammens med et bluetooth adapter. Vet det er begrenset overføringshastighet ved bluetooth men det er greit. Har noen erfaringer???? Alt av int. Arild Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 overførings hastigheten er uansett mye høyere enn det du får med en mobiltelefon Lenke til kommentar
oltis Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hei! Jeg har en Evo med MSI bluetooth adapter og en Siemens S55. Hastigheten er grei, som nevnt over er det ikke Bluetoothen det kommer an på. I nettet i dag får du ikke mer enn 38,4kbps på høyhastighet og ca. 56kbps på GPRS. Alt dette avhenger av telefonen og ditt mobilabb. For mer info: www.telenormobil.no. Tori Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå