Gå til innhold

Hva ligger Prisene på Chars på ?

Anbefalte innlegg

Det du har, kan man få på en random side for 30 euro. Men sjangsen for å bli bannet er jo der :p

jeg sjekket opp en side som virket lovende og et par andre ingen hadde priser under 100 Euro / Gp, og alle de var mindre gearet / og var i "dårliger" fatning en den charen jeg tilbyr,

så ja man kan det men som sagt vis man betaler ordentlig får man bedre,

Sjekket også en side som virket ok og der lå prisene på chars som var tilnærmet min i gear på 500 Gp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Godt poeng det.

La oss si at karakteren har verdier (epic cold weather flying, 310% mount, gold, mats, osv) som f.eks. ville tatt 100 timer å skaffe, eller 1000 for den saks skyld. Da er det ikke spesielt høy timepris å betale f.eks. 5000 for en slik karakter.

kr 5000 : 100 timer = kr 50 / time

kr 5000 : 1000 timer = kr 5 / time

Tingen er bare det, at de fleste tross alt ser på WoW som et spill :p Det slutter det å være når man kjøper characters eller gold.

Lenke til kommentar

Husk at selv om folk legger ut characterene sine til rundt 500EUR så betyr ikke det at de selges for den summen.

Mange som mener sin character er den beste, pluss at de har et par ting som mounts/gear som er vanskelig å få tak i og derfor skyver prisene laaangt over det characteren er verdt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...