Gå til innhold

Hva ligger Prisene på Chars på ?


Anbefalte innlegg

Noen som vet ca priser på chars? jeg har sjekket opp noen sider der noen selges får 200/300 Pund og opp til 500-600 pund,

 

jeg har sjekekt gearet på de here og de er alle under det mine chars har og vurdere nå og selge et par, noen som vet sånn Ca prisen på en bra gearet tank / healer / dps ?

 

og hvor er det tryggest vis man skulle gjøre dette?

 

vet det er mange som ikke er så glad i at folk selger chars Ebay og alt det der men når man har mange chars og vil ha litt penger i virkeligheten er det en måte og ordne seg på ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet ca priser på chars? jeg har sjekket opp noen sider der noen selges får 200/300 Pund og opp til 500-600 pund,

 

jeg har sjekekt gearet på de here og de er alle under det mine chars har og vurdere nå og selge et par, noen som vet sånn Ca prisen på en bra gearet tank / healer / dps ?

 

og hvor er det tryggest vis man skulle gjøre dette?

 

vet det er mange som ikke er så glad i at folk selger chars Ebay og alt det der men når man har mange chars og vil ha litt penger i virkeligheten er det en måte og ordne seg på ;)

 

 

På QXL går de for 500kr

Lenke til kommentar

Fant ingen på QXL men kan være de selges får 500kr, men hvor bra gear har de da?

 

Den jeg ville selge er en druid t8+ ulduar/naxx25 gear black drake ifra sart 3D div epics også lvl 60-70 nostalig gear, feral tank dps gear doomking gear resto pvp / pve, og godt på vei på feral pvp / doomking pvp

 

så det er ikke en fresh dinget char og burde være mere en 500kr, så dårligere kontoer på wow salgs sider får 500+ Gp

 

 

Ikke bryte spillreglene gutt

 

Når blizzard ruinere spillet så pass at jeg ikke orker og være active på alle kontoene og vil ha litt tilbake får tiden jeg har brukt så ser jeg ikke så mye problemer med og se på mulighetene ;)

Lenke til kommentar

Penger (gold that is) og sjeldne ting som er verdt noe + kanskje noen ubre achievments (evt. mange achi points).

 

Rare mounts, hele tier sets er vel det som veier mest. Tier3 er nokså sikkert et bra trekkplaster uansett, da det minner om stor fortid ^^

 

Edit:

Spørsmål: Hva verdsetter folk mest? Rare ting eller mangfold (flere ulike characters/races/classes i høy lvl)?

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Skulle jeg kjøpt meg en karakter. Noe jeg ALDRI kommer til å gjøre, så ville trekkplasteret mitt være hva karakteren har av verdier.

 

Har karakteren masse gull? en bank full av Gems, Ore, blomster, ench mats og diverse verdier i banken sin som kan selges og tjenes fett på?

 

Om karakteren har achievmenten "Open the Ahn'Qiraj gates" så trekker det jo med, men det er ikke noe som ville ligget høyest oppe på min liste, om karakteren hadde hatt 2 eller 6000 achievment poeng hadde jeg gitt faen i.

Skulle jeg ha kjøpt en karakter hadde jeg forhørt meg om materielle goder som karakteren som gear og overnevnt materialer til å bygge opp en evnt stor bunke med gryn. Det hadde spilt en avgjørende rolle for min del.

Lenke til kommentar

Av verdier på min chars er det ikke så utrolig mye spes jeg har

 

det jeg kan nevne er sarth 3D mounten, nesten proto draken, deler av t1 og t2, head også selfølgelig, Gjort flying questet som mange druider nå til dags skipper, men det gjør at jeg kan summone anzu.

 

Full skillet cooking / jc / mining, exalted hodir, god del exalted factions deriblant alle horde factioncs *uc/tb/etc*

 

ikke så mye gold men med charen kan du fort tjene det opp *jc*

Lenke til kommentar
2000,- er fortsatt ganske dyrt:\

er det nå egentlig det?

 

En char som har gear får så og si alt, tank / dps / healer, og har nesten ferdige dps physical / magical får pvp + resto pvp,

 

Og så adder du fulle proffs, mange tidskrevende exalted factions, en mount du kun får vis du tar sartharion med alle dragene og så vinne mot en god del folk, og så en god del random mounts,

 

2000kr høres kanskje mye ut men du får jo en god god del får det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...