dragon9 Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hei en eller annen! Jeg har funnet ut at et program som heter Neat Image kan fjerne noisen i bilder! Vet noen hvor man kan laste ned en FULLVERSJON av dette programmet? takker for et kjapt svar Jeg har et mustek gsmart mini II som av og til tar bilder med for mye "nois" i......[/b] Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Du trenger ikke laste ned en fullversjon av Neat Image. Demoen fungerer like bra. http://www.akam.no/programvare/2002/neatim...mage/index.html Lenke til kommentar
dragon9 Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Nei, for jeg får ikke trykket på kanppen EXIF -Profile i demoen, og den trenger jeg Har du et tips for å bruke noe lignende i neat image? PS! Hvordan får man til å gjøre slik: f. eks når noen svarer så gjør de slik: dragon9 skrev: blablabla Og så kommer det inne i en tøff tekst....... Takk på forhånd Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Her kan du laste ned en EXIF-reader, ellers kan du lese EXIF-data i Paint Shop Pro 8 og Adobe Photoshop 7. http://www.takenet.or.jp/~ryuuji/minisoft/...h/download.html PS! Hvordan får man til å gjøre slik: Trykk på Quote skriv inn tekst og avslutt med å trykke Quote igjen. Hvis det var det du mente? Lenke til kommentar
hce Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Her kan du laste ned en EXIF-reader, ellers kan du lese EXIF-data i Paint Shop Pro 8 og Adobe Photoshop 7.http://www.takenet.or.jp/~ryuuji/minisoft/...h/download.html Takk for den linken skarsk, nå kan jeg bruke noen timer på å ikke lese til eksamen idag også Lenke til kommentar
dragon9 Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Trykk på Quote skriv inn tekst og avslutt med å trykke Quote igjen. Hvis det var det du mente? Takk for tipset!!!!! Jeg har funnet ut at jeg ikke trengte den knappen likevel, så demoen virker FIIINT Lenke til kommentar
dragon9 Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Det gikk jo ikke....... hva er det som er galt? jeg prøver igjen: helloen alle hvis det ikke går så vet jeg ikke...... Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 [quote="dragon9"] sånn her må du gjøre[/quote] Lenke til kommentar
dragon9 Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Test: gikk dette da? Lenke til kommentar
hce Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Test:gikk dette da? Har du deaktivert BBCode? Hvis du har gjort det vil quote'ing ikke fungere. Skal være en boks du kan avhake under der du skriver inn et innlegg. Lenke til kommentar
dragon9 Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Zamboo skrev: Har du deaktivert BBCode? Hvis du har gjort det vil quote'ing ikke fungere. Skal være en boks du kan avhake under der du skriver inn et innlegg. Det var det! Nå går det....TUSEN TAKK FOR HJELPEN!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå