Allt í lagi Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 klarer du deg uten Battlefield, Burnout, Command & Conquer spillene osv? Det skal nok gå bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Dette har jeg ventet på i mange år, håper Sony mister halve markedet. Sony lager for det meste bare asiatiske hjernedøde tullspill. De med pluss hos meg på Ps3 er bare: Metal Gear og Tekken. + Respekt til Microsoft som vil øke "kvaliteten" EA driver med. Endret 24. september 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Laskelurs Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Dette har jeg ventet på i mange år, håper Sony mister halve markedet. Sony lager for det meste bare asiatiske hjernedøde tullspill. De med pluss hos meg på Ps3 er bare: Metal Gear og Tekken. + Respekt til Microsoft som vil øke "kvaliteten" EA driver med. enig i at sony har mye japansk søppel,men vil absolutt inkludere tekken og mgs blant det. ikke mange spill jeg hater mer enn dem. uansett, dette er bare et tullrykte, blir ingenting av. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Dette har jeg ventet på i mange år, håper Sony mister halve markedet. Sony lager for det meste bare asiatiske hjernedøde tullspill. De med pluss hos meg på Ps3 er bare: Metal Gear og Tekken. + Respekt til Microsoft som vil øke "kvaliteten" EA driver med. Synes da både Square Enix, Nintendo, Sony, Capcom, Konami, Namco og Hudson kommer med en del gode spill. Alle har forskjellige smaker, og det er både bra med konkurranse og variasjon i markedet. For øvrlig, for å henvise til en liste over de mest suksessrike spillprodusentene, ser den slik ut (fra develop 100): 1 Blizzard Entertainment * USA 2 Nintendo * Japan 3 Rockstar North * United Kingdom 4 EA Canada * Canada 5 Capcom * Japan 6 Ubisoft Montreal * Canada 7 Treyarch * USA 8 Infinity Ward * USA 9 Epic Games * USA 10 Bethesda Softworks * USA 11 Konami * Japan 12 Traveller's Tales * United Kingdom 13 Sega Studios Japan * Japan 14 LucasArts * USA 15 Neversoft * USA 16 Sora * Japan 17 Kojima Productions * Japan 18 Media Molecule * United Kingdom 19 Nexon * South Korea 20 EA Black Box * Canada 21 Valve * USA 22 Lionhead * United Kingdom 23 Level 5 * Japan 24 EA Tiburon * USA 25 Yuke's * Japan 26 Harmonix * USA 27 A2M * Canada 28 EA Redwood Shores * USA 29 Jagex * United Kingdom 30 Gamefreak * Japan 31 Maxis * USA 32 Cat Daddy * USA 33 EA The Sims Studio * USA 34 Insomniac * USA 35 PopCap * USA 36 SCE London Studio * USA 37 Criterion * United Kingdom 38 Sports Interactive * United Kingdom 39 Ubisoft Paris * France 40 Rockstar San Diego * USA 41 Krome Studio * Australia 42 Gameloft * France 43 Crystal Dynamics * USA 44 Square Enix * Japan 45 Bandai Namco * Japan 46 Black Rock Studio * United Kingdom 47 Relentless * United Kingdom 48 EA Pandemic * USA 49 Eurocom * United Kingdom 50 EA LA * USA 51 Rebellion * United Kingdom 52 Luxoflux * USA 53 Bungie * USA 54 Atlus * Japan 55 EA Mythic * USA 56 HB Studios * Canada 57 Monkey Bar Games * USA 58 Codemasters * United Kingdom 59 The Creative Assembly * United Kingdom 60 Big Fish * USA 61 Crytek * Germany 62 NCsoft * South Korea 63 Firaxis * USA 64 EA Dice * Sweden 65 Koei * Japan 66 Relic * Canada 67 Rare * United Kingdom 68 Digital Chocolate * USA 69 Club Penguin * USA 70 CCP * Iceland 71 Zoe Mode * United Kingdom 72 Evolution * United Kingdom 73 Volition * USA 74 Bizarre Creations * United Kingdom 75 The Cooking Mama Company * Japan 76 Heavy Iron * USA 77 EA Bioware * Canada 78 Gearbox * USA 79 Sumo Digital * United Kingdom 80 EA Bright Light * United Kingdom 81 Polyphony Digital * Japan 82 SCE Japan Studio * Japan 83 Funcom * Norway 84 Team 17 * United Kingdom 85 Silicon Knights * Canada 86 EA Montreal * Canada 87 Rockstar Leeds * Japan 88 Grasshopper Manufacture * Japan 89 Inis * Japan 90 Amusement Vision * Japan 91 Ubisoft Shanghai * China 92 Beenox * Canada 93 Blue Tongue * Australia 94 Matrix * Japan 95 Blitz Games * United Kingdom 96 Dimps * Japan 97 Intelligent Systems * Japan 98 Playfish * United Kingdom 99 Frontier * United Kingdom 100 Q Games * Japan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Vel Nintendo har flest kunder hos Barn. Barn flest har ikke noen oppfatning av hva ett virkelighetnær spill er. Eller hva tull og tøys i spill er for noe. De vurderer ikke om ett spill er bra, men morer seg i spillene. De ville nok også moret seg i spill med karakteren 1. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Om dette hadde skjedd i praksis, så hadde nok EA mistet den eksklusive lisensen på spill som FIFA, og Madden. :-/ Lenke til kommentar
Colb Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 off. håper virkelig ikke dette skjer. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Om dette hadde skjedd i praksis, så hadde nok EA mistet den eksklusive lisensen på spill som FIFA, og Madden. :-/ Dette tror jeg er et viktig poeng. FIFA og andre lisens-givere vil aldri akseptere at EA lager kun xbox-eksklusiver. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ea er ikke så dumme at de selger seg til å bli et ekslusivt firma, de tjener mest på å pumpe ut til hver tilgjengelige plattform. Lisenser blir terminert og må skaffes på nytt, hvilket ikke er sikkert de får om de skal kun være ekslusive som sagt. Er mye som tyder på dette er oppspinn og et kjøp som aldri blir noe av. Lenke til kommentar
tEAm_hAnsEn Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 håpe xbox går te helvete :!: Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Sony lager for det meste bare asiatiske hjernedøde tullspill. Hvilke spill tenker du på da? Sånt vissvass som Gran Turismo og Shadow of the Colossus? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Dette har jeg ventet på i mange år, håper Sony mister halve markedet. Sony lager for det meste bare asiatiske hjernedøde tullspill. De med pluss hos meg på Ps3 er bare: Metal Gear og Tekken. + Respekt til Microsoft som vil øke "kvaliteten" EA driver med. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 En annen ting som hadde vært litt dumt, var at mange av utviklerene i EA partnership sannsynligvis måtte funnet seg nye publishere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Hvis EA kjøpes opp vil nok Microsoft tillate Fifa på alle konsollene. Tror ikke Microsoft er like dum som EA akkuratt. Halvparten av spilla EA kommer med er søppel nå om dagen fordi utviklerne til EA er nødt til å forholde seg til datoer. Kvantitet istedenfor Kvalitet, heldigvis så driver EA med begge deler istedenfor bare kvantitet. Helst burde det være bare kvalitet. Det har ikke EA lært. Skal man selge ett spill så må det være noe man faktisk vil kjøpe fordi det er bra. Tror ikke det blir så mange forandringer inne i EA etter et mulig oppkjøp og vil fortsette som før men med mye bedre kvaliteter. Særlig for C&C og andre serier de herper. Endret 29. september 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg