tormoddf Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Planer om et gigantselskap ryktes på aksjemarkedet, og EA-spill kan bli Xbox-eksklusive. Les mer Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Har sagt det før og sier det igjen ... Grøss Får håpe aksjonærene ikke lar seg kjøpe. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Dette var ikke voldsomt overraskende rykter, sanne eller ei. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Selv om jeg har xbox tviler jeg på at et Microsoft-eid EA er en god ting, men det er rimelig genialt med tanke på å ta markedsandeler fra Sony. Endret 24. september 2009 av TheDarkListener Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 http://xbox360.ign.com/articles/102/1028017p1.html Skjer nok ikke.. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg håper virkelig du har rett, husgutt. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Uansett om dette tvilsomme oppkjøpet blir en realitet, nekter jeg å tro at MS graver sin egen grav og kun utvikler for X360. Men at de gjør spill 360-eksklusiv har jeg tro på, da de har gjort det i tre år nå. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Graver sin egen grav? Vell, jeg trur MS graver mange graver, men tviler på at de lager sin egen med det første hvis de kjøper oppe EA. Sony sitt spillmarked vil gå til bunn fordi man mister alle de store titlene, om nesten ikke alle. Hvor ofte ser du et spill som IKKE har EA logoen under oppstart? er ikke ofte uheldigvis. Får håpe EA tenker seg om før de lar seg selge Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kan være Need for Speed serien hadde blitt bedre da! Eller droppet! Like bra uansett hva som skjer igrunn! Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Microsoft har alltid hatt en liten EA i seg. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg kan virkelig klare meg uten FIFA og Need4Speed. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 klarer du deg uten Battlefield, Burnout, Command & Conquer spillene osv? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Det kan bli riktig ille om EA blir kjøpt opp av Microsoft. Jeg synes FIFA og spesielt Battlefield (Bad Company) er utrolige gode spill også på PS3, så jeg håper EA klarer å "kjempe imot" fristelsen av å bli kjøpt opp Det verste er at det er Microsoft det er snakk om Endret 24. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 bare de ikke dropper battlefield til PC, så er det samme f. for meg Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Graver sin egen grav? Vell, jeg trur MS graver mange graver, men tviler på at de lager sin egen med det første hvis de kjøper oppe EA.Sony sitt spillmarked vil gå til bunn fordi man mister alle de store titlene, om nesten ikke alle. Hvor ofte ser du et spill som IKKE har EA logoen under oppstart? er ikke ofte uheldigvis. Får håpe EA tenker seg om før de lar seg selge nesten alltid faktisk. Hender selvfølgelig at jeg kjøper spill fra EA, men det er ikke så ofte. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Heldiggrisen du Uansett hvordan man snur å vender på det så har EA en god del store tittler Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Om MS er lure lar de EA fortsette strategien sin med å kjøpe opp hele spillmarkedet før de kjøper EA Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Heldiggrisen du Uansett hvordan man snur å vender på det så har EA en god del store tittler Heldig og heldig, sier bare at EA er ikke så store at de "eier" spillmarkedet. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Sier ikke at de "eier" markedet, sier at de er veldig store, og en god del store titler til PS3 kommer nettopp fra EA Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jaja EA lagar jo stort sett berre dårlege spel. Eg får håpe Microsoft ein dag kjøper EA for å heve kvaliteten på spela. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg