mobifil Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg har en HP bærbar PC med Windows Vista på. Her om dagen måtte jeg kjøre restore til fabrikkopsettet på maskinen og i den annledning benyttet jeg med av HP og Vistas backup tilbud, alt av musikk - bilder - filmer og dokumenter ble da tatt backup av til en ekstern NTFS disk. Når maskinen igjen var oppe og gikk skulle jeg legge musikken til iTunes, dette gikk ikke. Jeg tenkte det var iTunes som var vrien, men fikk heller ikke lagt musikken til Windows Media Player. Da jeg skulle åpne bildene fikk jeg opp beskjeden: Dette bildet kan ikke åpnes i fotogalleriet fordi du ikke har tilganstillatelse til filplaseringen. Jeg skjønner ingen ting, ingen filer er skrivebeskyttet eller noe, jeg får dem opp men kan ikke gjøre noe med dem! Kan noen hjelpe meg, eventuelt har noen anelse om hva som kan være galt? All hjelp, tips og forslag mottas med takk! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Tipper at det er det vanlige problemet med tilgang: http://support.microsoft.com/kb/810881/no Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Har Vista og finner ikke noen av disse instillingene. Må vell også nevne at jeg har samme brukernavn og PC navn som den hadde før. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Er det ingen som vet hva dette kan være?? Har prøvd hårek's forslag, dette hjalp ikke. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Se litt på det her, om det er til noe hjelp for deg. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1138346&hl= Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Takk, den tråden gjorde susen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå