Gå til innhold

Grafikkfeil i Win7. Ting blir borte eller blinker på skrivebord/oppgavelinje.

Anbefalte innlegg

Har fått tak i Win 7 Professional 64bit, men sliter endel med at ting blinker og blir borte i korte perioder på skjermen.

Dette er mest plagsomt når man har nettleser oppe, for tar man musepekeren over en link f.eks blir deler av oppgavelinjen borte, eller begynner å blinke.

Noen ganger er det lite, andre ganger ganske mye som blir borte.

Har prøvd å ta skjermbilde, men virker ikke som feilen kommer med når man tar printscreen, hvilket får meg til å klø meg i hodet enda mer.

Har et ATI x1900xt kort og bruker siste Catalyst driver fra ATI som er beregnet for Vista 64 bit.

ATI skriver jo man kan bruke denne på WIn7, men at de ikke gir brukersupport osv, da driveren ikke egentlig er ment for Win7.

Har søkt litt rundt etter folk som har opplevd lignende problemer, men fant ingen som lignet på mine problemer.

Er det driveren her som er problemet, eller er det noen som har ide om hva som kan være feil?

Noen som har hørt noen rykter om når første dedikerte Win7 driver kommer fra ATI?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hei

Hadde dette problemet selv i Win7RC, noe jeg prøvde å beskrive i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1144941

Fikk ikke noen respons, og fant heller ingen annen måte å bli kvitt problemet på.

Nå har jeg derimot reinstallert med WIN7 Ultimate OEM og problemet er borte.

Usikker på om det var et problem i WIN7RC som nå er løst, eller om det var noe som hadde klikket i min installasjon. Men problemet ble iallefall borte etter reinstallering :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...