Gå til innhold

MS 360 Racing Wheel ikke sentrert

cozmos

Anbefalte innlegg

Goddagen godtfolk! Her forleden dag kjøpte jeg et såkalt microsoft wireless racing wheel, men har et aldri så lite problem. Det er ikke sentrert! Når jeg slår det på, så stiller det seg noen grader mot venstre. Ikke så gale tenker du kanskje, men det er faktisk utrolig irriterende! Har googlet litt og funnet ut at andre har samme problem - men de trådene jeg har funnet står det bare at de har solgt det videre, eller gitt faen. Sendte en mail til xboxsupport, men 'Bekim' var ikke så altfor mye til hjelp.

Takk for at du kontaktet Xbox Support.

Informasjon om ditt <XBOX 360 TILBEHØR > finner du under <XBOX.COM>. <SUPPORT.MICROSOFT.COM> kan også opplyse deg om stegene å ta for å løse ulike problemer i forbindelse med tilbehøret til din Xbox 360.

Vennligst ta kontakt med din forhandler der tilbehøret er kjøpt om stegene beskrevet ovenfor ikke løser ditt problem.

Har nå rotet rundt overalt på xbox\microsoft support, og det står ingenting om mitt problem som jeg kan finne. Det står jo svart på hvitt at jeg da burde kontakte forhandler, men jeg mener da at dette er microsoft sitt problem som et produsent av rattet, og ikke butikken. Rattet er kjøpt på Expert i Åsane\Bergen. Vurderte et lite øyeblikk om jeg skulle skru litt å prøve og rette det selv, men har forstått det sånn at det er et hardware problem som ikke kan fikses selv. (Det går vel utover garantien og kan jeg tenke meg :ermm: )Så det jeg egentlig spør om er vel om noen har hatt samme problem, og funnet en løsning? Eller kan lede meg i riktig retning iallefall.

mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...