xibriz Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei. Jeg begynner å få en del databaser, men en del tabeller. Mye av dette henger sammen, så oversikten i dokumentasjonen min (en word-fil) begynner å bli uoversiktelig jo mer jeg utvider. Finnes det noe program der man kan definere opp tabeller, og helst flere databaser, tegne inn relasjoner osv. slik at man kan få en grafisk oversikt? Jeg husker at vi bruke ett norsklaget program som het Modulator (eller noe sånnt) når jeg gikk på skolen, finnes det noen alternativ? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg fant DBDesigner 4, noen andre? Lenke til kommentar
augustinus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kanskje du finner noe passende her: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_mind_mapping_software Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg gikk for MicroOLAP sin Database Designer for MySQL Fungerte meget bra. DBDesigner4 var crap. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Bruker PgDesigner for databaser. Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Microsoft Visio? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå