esau68 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei! Jeg skal kjøpe tv som bare skal brukes til tv og film. Føler meg rimelig sikker på at plasma er tingen for meg. Budsjettet mitt er rundt kr 10.000. Har fått et tilbud på en 1,5 år gammel Pioneer 5080XA til kr 11.000 inkl høytalere (som jeg ikke har bruk for). 1. Hvor bra er denne tv'en sammenlignet med det som finnes av nyere modeller i prisklassen 8.000-12.000? 2. Er det noen betenkeligheter med Pioneer, nå som de slutter å produsere tv'er? 3. Er 11.000 en ok pris å betale? Takk for raske svar :-) Lenke til kommentar
Msport Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei! Jeg vil si at det fortsatt er en god skjerm. Har hatt en slik i et års tid og ser absolutt ingen som helst grunn til å bytte den ut. Fungerer veldig fint med alt som er av kilder - om det så er vanlig lav-oppløst bilde (SD) fra kabel-tv, dvd eller Blu-Ray. Har ikke brukt min til som pc skjerm enda, så det kan jeg ikke uttale meg om. Min mening er at til kr 11 000, finner du ikke noe som slår denne skjermen. At Pioneer ikke lenger produserer skjermer, er ikke noe å bry seg om etter min mening. Lykke til med valget! Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det er enda ikke noen som har forbigått Pioneer når det kommer til billedgjengivelse. De har fremdeles den mest korrekte gammakurven og det dypeste sortnivået. Personlig mener jeg at skjermene kunne vært bedre på bevegelse, men noe slikt som en perfekt tv finnes rett og slett ikke. Prismessig er det vel egentlig ganske greit. Disse tv-ene holder seg bra i pris... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå