Gå til innhold

Mobilforsikring hos et vanlig forsikringsselskap?


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor mye dette koster i månedne ? Og om man da kan forsikre på sim-kortet eller om det blir på mobilen, i tilfelle man bytter mobil oftere enn hvert år. Hvor bra vil dette i tilfelle være i forhold til å gjøre det hos teleopertøren ? Netcom gir deg jo det du kjøpte telefonen for, mens Telenor gir deg tilsvarende telefon i dag. Lurte mest fordi Chess ikke har egen forsikring!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hey, jeg vet ikke om u har d på ditt forsikringsselkap, mn vis moben min blir stjelt så går d med på reiseforsikringen, og vis sim-kortet blir tatt(vet ikke hvorfor noen skulle gjøre d) så r d bare å ringe netcom,telenor elle d selskapet u har og få et nytt et, mn jeg tror d fleste forsikringsselskpene dekker vis moben din skulle bli tatt...reiseforsikring... og vi u mister den hjemme, kan man da alltid lyve litt :D:D mn jeg sier ikke at u skal gjøre sånt tulleball, håper u fikk et svar.

Lenke til kommentar

bassmania.... du må fikse tastaturet ditt, det ser ut til at når du skriver "du", så kommer det bare opp "u", og det blir jo bare super-irriterende for alle andre som leser forumet her (og det er mange av oss). Jeg kan ta med et tastatur fra jobben, hvis DU trenger et. Capiche?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...