iamluka Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Takk for det Øyvind. Ildhode: Nei, de bor i Reptilparken i Oslo Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 21. oktober - Play the Blues f/3.2 1/20 sek. ISO 200 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Stilig det der. Bra du ikke falt for fristelsen til en lysere eksponering. Selv om nesten ingenting synes, ser man jo klart hva det er. Samtidig litt mystisk. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Stilig det der. Bra du ikke falt for fristelsen til en lysere eksponering. Selv om nesten ingenting synes, ser man jo klart hva det er. Samtidig litt mystisk. Takk for det. Jeg ble ganske fornøyd med resulatet. Jeg prøvde litt av hvert når jeg tok bildet, men de lyseste ble veldig kjedelige. Så da endte jeg opp med dette Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 22. oktober - V f/11 1/50 sek ISO 200 Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Utrolig mye flotte bilder. Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Denne tråden var en fantastisk inspirasjonskilde. Jeg har nettopp skaffet meg dette objektivet selv, og derfor er det veldig morsomt å se resultatene til de som både har talentet og kunnskap nok til å kunne ta slike blinkskudd. Skal ikke se bort ifra at jeg kopierer ideene her inne, for forskningen og egenutviklingens skyld Gleder meg til fortsettelsen, og at vi fremdeles har 7 dager igjen av oktober. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Spennende lek med lys og farge, og siste reptilbilde var også en vinner! Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Bildene dine er jo helt upåklagelige! Men så vet jeg du er nøye også, det kommer deg virkelig til gode Gleder meg til å følge deg de siste dagene Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Tusen takk for hyggelige kommentarer! Setter stor pris på det! Denne tråden var en fantastisk inspirasjonskilde. Jeg har nettopp skaffet meg dette objektivet selv, og derfor er det veldig morsomt å se resultatene til de som både har talentet og kunnskap nok til å kunne ta slike blinkskudd. Skal ikke se bort ifra at jeg kopierer ideene her inne, for forskningen og egenutviklingens skyld Gleder meg til fortsettelsen, og at vi fremdeles har 7 dager igjen av oktober. Tusen takk for det! Du har gjort et godt kjøp. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med kjøpet. Det er gøy å høre at jeg kan inspirere noen! Jeg tar det som et stort kompliment at du vil kopiere mine ideer. Lykke til med utviklingen Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 23. oktober - Breakfast f/16 1/30 sek ISO 200 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Bladene i motlys var lekkert utført. Strukturen i det grønne som avskjæres brått der de to overlapper hverandre, og den gylne kanten mot det svarte... Edit: Glemte dagens bilde. Jeg likte den glatte strukturen du har fått på strålen, 1/30s var tydeligvis akkurat passe. Endret 23. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
# offline Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Du lager fine bilder. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Du lager fine bilder. Så enkelt kan det sies. Jeg er helt enig. Tom Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Skulle ønske frokosten min så like fristende ut som din om jeg forsøker å hive sammen kornblandinger... Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 k.n.b: Tusen takk for det! tomsi42, Ildhode: Tusen hjertelig takk til begge. Sånne kommentarer blir jeg glad av. Skulle ønske frokosten min så like fristende ut som din om jeg forsøker å hive sammen kornblandinger... Hehe.. Bra den så fristende ut! Det var målet mitt Ser i etterkant at jeg kanskje kunne hatt litt mer av kornblandinga med, men det var ikke så lett med 105mm. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 24. oktober - Caballo f/3 1/160 sek ISO 200 Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 25. oktober - Inger Lise f/3 1/60 sek ISO 400 Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Hehe.. Bra at noen klokkene ikke er stilt på Diskusjon.no. Bildet ble nemlig lagt ut 00:28 Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Ble ikke noen tur ut i dag, men det ble fortsatt et bilde. 26. oktober - Blue Eye f/10 1/50 sek ISO 200 Det ble ikke så skarpt som jeg hadde ønsket, men den var til gjengjeld vanskelig å fokusere på. Noen som ser hva jeg har tatt bilde av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå