iamluka Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Bruker: iamluka Brennvidde: 105mm Deltakernivå: Kandidat Utstyr: Nikon D90 og min nyinnkjøpte Sigma 105mm f/2.8 macro Ettersom jeg brukte 50mm forrige måned blir det 105mm denne måneden. Har ikke brukt noe særlig makro fra før så jeg tror ikke jeg trenger noen tilleggsutfordring. I tillegg er det utfordring nok å følge med på alle som har meldt seg på Oktoberfesten. Gøy at det er så mange. Endret 31. oktober 2009 av iamluka Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Da er det på tide at jeg legger ut mitt første bilde i denne festen. Bildet er fra i går, så dagens kommer senere. Jeg rakk dessverre ikke å lufte kameraet i går, så da ble det et veldig enkelt bilde. 1. oktober - Ikke rør meg f/5 1/160 sek. ISO 200 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ville gjerne hatt enda en tupp i fokus, men fin kaktus! Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Likte dette jeg, kunne kanskje vært litt mer i fokus som trondster sier, men så kult å se en kaktus så nærme Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Tøff kaktus! Jeg på min side syns det holder med én tupp i full fokus, ellers ville jeg bare vinglet mellom å se på de begge. Knall hvordan bare noen pigger er i fokus fra "tupp #2". Elsker slike mønster som går igjen... Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Tusen takk for kommentarer. Jeg klarer faktisk ikke helt å bestemme meg om to tupper i fokus ville vært bedre, og jeg heller kanskje mer mot nei. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Ble dessverre ikke mye tid i dag heller til å ta bilder, men av de jeg fikk tatt var dette beste. Satser på å få litt bedre tid i morra. 2. oktober - Violet f/5 1/640 sek. ISO 200 Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Likte kjempe godt dyben på fargen her, var så varm og klar, men samtidig skyggefull. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Behagelige kontraster, med oransje mot fiolett mot grønt. Gårsdagens var ikke like behagelig, ...å ta på vel å merke. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Tusen takk for kommentarer! Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 I dag har jeg tatt en del bilder som jeg var ganske fornøyd med. Men mange var litt like de som jeg har tatt tidligere så da endte jeg opp med dette.. 3. oktober - Kamuflasjeøyne f/5.3 1/50 sek. ISO 200 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Likte fargene 2. oktober veldig godt! Alltid morsomt med fluebilder med fin tekstur på øynene. Heh - det ser nesten ut som om det er tatt gjennom en glassplate, hvor den står på hodet/i bro eller noe.. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Den prøver å komme seg opp på hendene og dingler med bakbena? Fine fargetoner, fin symmetri og fin skarphet Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Tusen takk for kommentarer Trondster: Når du sier det så kan det faktisk se litt sånn ut, men det er ikke tilfelle. Dette var faktisk en lite sprek flue. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 I dag ble det et portrett av min kjære far, som jeg tror har begynt å venne seg til at jeg stadig vekk dukker opp med kameraet. 4. oktober - Bjørn f/3 1/80 sek ISO 200 Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Dette var knallfint! Et perfekt portrett, utrolig bra jobbet av, begge Luka'ene Endret 4. oktober 2009 av ingerlisewalle Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Dette var knallfint! Et perfekt portrett, utrolig bra jobbet av, begge Luka'ene Enig her.. flott portrett:-) Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Flotte bilder! Får skikkelig lyst på en macrolinse når jeg så de første bildene. Likte særlig de mørke fargene i bilde 2. Blir nok bokmerke på denne tråden gitt Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Fint portrett igjen, og pass på at fokusplanet ligger over øynene, og ikke nesetippen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå