Gå til innhold

Hjelp til valg/ anbefaling av Samsung LED LCD TV

Anbefalte innlegg

Skal ha ny TV. Var innom en butikk og falt der pladask for Samsung LED TV.

Både 32" og 40" er mest aktuell, men helst 40 hvis kona går med på det.

Jeg har kikket litt på nettet og ser jo at det finnes litt forskjellige modeller av disse LED TV`ene. Synes egentlig det var dyrt nok med den billigste modellen som jeg i mitt hode klarer å finne ut må være noe som kalles 6 Series, http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=104859

Vil ikke dette være bra nok? Eller bør dyere vurderes? Er det noe håp om at disse vil falle noe særlig i pris? Og hvor kan få tak i disse TV apparatene billigst?

___________________________________________________________________________________

Tilleggspørsmål hvis noen kan svare.

Ser i reklamen fra Expert i dag at den TV jeg linker til har innebygget mottaker for rikstv og canaldigital kabeltv. Vil det si at jeg slipper dekoderen til canaldigital og kan velge kanaler på tv istedet for dekoder, eller hva innebærer egentlig det?

Endret av Reggy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsungs 6-serie er meget bra. Eventuelt kan du kikke på 7-serien, dersom det er viktig for deg med nettilgang og diverse nettjenester på TV-en.

Finn laveste pris på 40-tommeren i 6-serien i vår prisguide.

De vil garantert falle i pris, sakte men sikkert, men sånn er det jo alltid :)

Ja, du slipper å bruke Canal Digitals dekoder siden dekoder er innebygget i TV-en, men det krever at du også kjøper en "CAM-modul" som f.eks. denne eller denne.

PS: Det korrekte er å omtale disse som LED LCD-TV-er. Det er fortsatt LCD-TV-er, bare med LED-basert baklys :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...