Dragen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Åssen er det de rekrutterer disse folkene? De er jo fullstendig tilbakestående! Voksne mennesker som ikke klarer å lage mat og vaske skikkelig. Og hva med han som griner i hver eneste sekvens han er med i? Greit nok, han savner dama si. Men herregud da mann, ta deg sammen, hun er bare borte i ti dager. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Haha! Ja det er rart, må jo være litt skuespill involvert. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Hvis dette er 100%, hvis man ser bortifra editing, så blir jeg flau over både kjønnet mitt og landet mitt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har ikke giddi å se på denne engang. Har lite interesse for å se på reality serier der de får oss til å virke hjelpeløse og har lite tro på at de egentlig er det. Ærlig talt tror jeg det foregår en del skuespill i alle reality serier. Vi aner jo ikke hva som skjer bak kamera og hva de ikke tar med under redigering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå