Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Riper i parkett - normalt?

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg bor i en leilighet hvor jeg har fått litt riper i parketten hvor det har stått en seng, jeg lurer litt på om det er så alvorlig at jeg må forberede meg på et trekk i depositum? Huset er fra 2006, og såvidt jeg vet har det bodd to leietagere her før meg. De som bodde her før var to ungdommer som jeg kjenner. I dag da jeg skulle flytte på en seng så jeg noe jeg ikke likte helt, er litt usikker på om dette er noe jeg må bekymre meg over, eller om det går under normal slitasje? Jeg mener, det virker som de har gått for veldig mye billige løsninger, en gang tidligere i år måtte de bytte nesten alt av taklamper i hele huset fordi de hadde valgt det billigste de fant så lyspærene kun var tilgjengelig ved å bestille et stort kvantum fra Portugal... og man måtte ha elektriker for å skifte de. jeg vet egentlig ikke hvordan ripene har oppstått, jeg så de bare nå. Om det så skulle være noe å trekke fra depositum, så gjelder jo dette kun dette området, vil det da blir trukket store summer? Det skal jo sies at leilighetene i hovedsak leies ut til unge mennesker (16-35), så man må vel ha litt høyere smerteterskel når det ofte er manges første leilighet?

Oppe mot toppen i bildet så er det noe jeg synes ser veldig alvorlig ut, jeg tror det var der to støtteben fra senga sto.

Bilde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det mørke er vel gjerne skit som sitter i sporene, det kan du prøve å vaske bort for å få det til å se bdre ut.

Ellers ville jeg kalle dette vanlig slitasje. Jeg bor i et helt nytt hus og har allerede fått stygge striper i både stue og på kjøkken, og det er ikke pga røff behandling, rett og slett fordi det blir riper av vanlig bruk.

På soverommet under sengen ser det enda verre ut, til tross for at vi prolstret med møbelknotter (disse sklir av tilslutt)

Hvis nestemann likevel skal ha en seng der kan jeg ikke skjønne hva det har å si.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...