Patney Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Etter å ha sett previewen av Borderlands på gametrailers skal jeg mest sannsynlig skaffe meg det. Og etter å ha prøvd demoen til Uncharted 2, blir det et definitivt kjøp. Thumbs up lissom. Endret 10. oktober 2009 av Patney Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Multispill går på kjeksboksen... uinteressant.... Jeg har allerede bestilt Uncharted 2 limited edition for 1 krone, 1 stk GT5P og CoD3. Så da får jeg vel også ta meg råd til enten Assassin's Creed eller Modern Warfare 2 også. Usikker på hva det blir, for jeg må ha God of War-pakken med 1-ern og 2-ern på PS3 også før GoW3 release. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hmm, det får duge med følgende: Uncharted 2, Operation Flashpoint: Dragon Rising, Assassin's Creed 2 (garantert, for 1'ern var veldig bra, og 2'ern ser ut til å bli helt out-of-this-world sinnsyk bra), Modern Warfare 2. Et spill jeg skal se an litt er dette MAG-spillet (hvor det kan være 256? spillere på en server samtidig). Demoen er vel ute, og det virker faktisk som at de fleste er fornøyd, så det blir meget spennende. Men aller først må jeg skaffe meg DLC-ene til Fallout 3 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 DLC? Downloadable content Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Blir nok følgende spill : 1 : Uncharted 2 2 : Ninja Gaiden Sigma 2 3 : Kanskje Infamous på bruktsalg? Burde holde i massevis... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Blir nok Uncharted 2 (allerede kjøpt) Modern Warfare 2 Tekken 6 Så får vi se etter hvert. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Uncharted 2 - Check CoD: MW 2 - skal kjøpes Brüthal Legend - skal kjøpes Boarderlands - skal kjøpes Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Borderlands, hva annet trenger man, 4 player co-op + Split screen FTW! Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Tror man måtte online for å spille mer enn to spillere samtidig i Borderlands. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Har bestilt og venter på Uncharted 2 (PS3), og Ratchet & Clank (PS3), og Batman (PS3). :-/ Er ganske sikker på at jeg også skal ha The Saboteur (PS3), Dragon Age: Origins (PC) og Mass Effect 2 (PC), tror begge PC-spilla kommer i år, gjør de ikke? Er litt mere usikker på om jeg skal ha Assasins Creed II (PS3), Borderlands (PS3), Dark Void (PS3), Brutal Legend (PS3), EyePet (PS3) i år. I tillegg, så har jeg ett par gamle spill, som jeg har utsatt og kjøpt; Prototype og RE5, men vet ikke om jeg kjøper de i år, eller venter litt til. :-/ Blir kanskje ett par andre, men dette er de jeg husker nå. Endret 19. oktober 2009 av KongRudi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå