Simen1 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Ordet stjerneskudd er egentlig litt misvisende. Jeg mente det i overført betydning. Lyset kommer egentlig fra en diger lighterflint. Dagens og gårsdagens bilde ligger i kameraet, men jeg er trøtt og legger de heller inn i mårra. Strengt tatt så eksponeres bambi mens dette innlegget skrives. Jeg tror dagens blir et bambi-bilde. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 6. Oktober: "Nissemor og nissefar ser frem mot jul" 1/20s, f/2,8, ISO 400, håndholdt, lett beskjært og justert horisont. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 6. Oktober: "Nissemor og nissefar ser frem mot jul" 1/20s, f/2,8, ISO 400, håndholdt, lett beskjært og justert horisont. Det var harmonisk og pent. Speilingen av landskapet i figurene så nesten ut som nisseklær. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Uten den speilingen hadde det nok blitt litt stusselig. Nå ble det ganske så kos. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 7. Oktober: "Bambi på disco" 30s, f/4, ISO 100, stativ, lett beskjært og justert horisont. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det første jeg tenkte da jeg så 6. okt. bilder var; Har Simen vært i Russland?. Skarp og fin den av bambi. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg må si meg uenig i rosen. Bambi (7. okt) er uklar som f. Det er alt for tydelig selv etter nedskaleringen. Men det var det beste jeg klarte den dagen. Bambi fra 5. okt er derimot skarp Takk for kommentarene på nissene. De er dessverre også litt uskarpe, men jeg lot de passere i mangel av noe bedre. Det at man ser lysningen etter solnedgang gjennom glasset var deg jeg selv likte best med det bildet. ___ Straks er dagens bilde klart. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 8. Oktober: "UFO" 30s, f/11, ISO 200, stativ, "kvadrert" Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Heh - noe er i veien på himmelen! Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Haha. Så sant, så sant Trondster. Noe sier meg at du har fått litt støv på speilet. På tide med litt "rengjøring"? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Ja, det er på tide å rense sensoren litt. (støv på speilet påvirker ikke bildene) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Julenissen! Moro, tenkte akkurat på å ta et lignende bilde fra innflyvningen her hjemme en dag nå, noen fordeler er det jo å ha en rullebane omtrent fire-fem steinkast herifra. Ellers liker jeg Bambi med flinten bildet ditt, flott bobleplastbakgrunnn - man tager hva man haver! Fikk du fyr? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Morsomme bilder, Simen! Ser du koser deg med objektivet - fortsatt godt kjøp? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Jepp, knallbra! 70-300 har faktisk kommet til nytte noen ganger den også, selv om jeg planlegger å selge den. Jeg må bare få meg en bedre tele først. Jeg har forresten en del bilder på lager fra de siste dagene. Jeg har bare ikke fått tid til å legge de inn i tråden ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå