bkftcf Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Oktoberfest 2009 - bkftcf - 50mm 1.4 Bruker: bkftcf Brennvidde: 50mm Deltakernivå: Pingle Utstyr: Nikon D90 Utfordring: Alt som ser ut til å ha et potensiale til et dugandes bilde. . Endret 1. oktober 2009 av bkftcf Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 He he, du fikk farten opp nå ser jeg. Tror du likte disse utfordringene ja Lenke til kommentar
bkftcf Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 He he, du fikk farten opp nå ser jeg.Tror du likte disse utfordringene ja De var veldig motiverende, ja! Lenke til kommentar
bkftcf Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 1. Oktober: Så var det på'an igjen! Hadde ikke særlig mye tid til fotografering i dag, så derfor ble det kun et par bilder på veien hjem. Her ser dere ett av dem fra Kjellersmauet i Bergen. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Liker auraen rundt postkassen og kontrasten i bildet. Alt er litt skjevt, ville heller hatt det helt rett eller ganske mye mer skjevt slik at det ikke ser ut som det er gjort på slump. Postkassen kunne forsåvidt vært mer skjev egentlig, men å kaste rundt på fremmedes postkasser er kanskje ikke så populært Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Teddy er inne på noe... Kanskje litt myk blits for å fjerne skyggen fra postkassen også. Du kunne har "vridd" litt på postkassen, for så å rette den på plass igjen etter å ha tatt bildet ;o) Lenke til kommentar
bkftcf Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 13. oktober: Denne gang har jeg et bilde fra en av mine favorittkafeer i Bergen; Cafe Capello. Dette er så definitivt stedet å gå om man liker pannekaker, milkshake og kaffe servert av et svært hyggelig personale som yter mye mer enn det 'lille ekstra'. En cafe som anbefales på det varmeste! Nei, jeg har ikke eierinteresser i stedet! Cafe Cappelo, Skostredet, Bergen Lenke til kommentar
bkftcf Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 14. oktober: En detalj fra Marken gågate i Bergen... Like ovenfor ICA, for dem som er kjent i strøket. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det var da veldig til retro kafedetaljer og spesiell port.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ekstremt retro. Nostalgisk look. Den porten har jeg neppe sett maken til nei. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Porten ser ut som om den hører mer hjemme i København Cafe Capello høres ut som en trivelig plass; du traff stemningen godt med bildet. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå