fro3fro3 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Håper noen kan hjelpe meg hvis de har opplevd det samme. Kjøpte en pre-order key hos cdon.com. Har egisterert meg hos mcsoft, og aktivert produktnøkkelen. Her er det som skjer: 1. Jeg begynner å laste ned gjennom deres installer, da står det "installing". 2. Så etter langt om lenge får jeg opp meldingen "Error during last operation". Jeg kan da velge "Retry Install", noe som gjør at installasjonen starter på nytt. 3. Slik har jeg gått i loop 3 ganger nå. Noen som har slitt med det samme og klart å løse det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Har du prøvd å høyreklikke og velge: Kjør som administrator? Lenke til kommentar
fro3fro3 Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Har du prøvd å høyreklikke og velge: Kjør som administrator? Hvor mener du jeg skal høyreklikke å kjøre som administrator, kan ikke se at jeg har sett det valget noe sted. Husk jeg får ikke engang lastet ned og innstallert spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg mener på installeren, jeg regner med at du har lastet ned en installer som da videre laster ned spillet, eller er installeren webbasert? Lenke til kommentar
fro3fro3 Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Jeg mener på installeren, jeg regner med at du har lastet ned en installer som da videre laster ned spillet, eller er installeren webbasert? Kjører egen nedlaset innstaller ja. Får ta en sjekk etterpå i kveld om jeg finner et slikt valg. Har du selv hatt dette problemet og dette løste det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kjører egen nedlaset innstaller ja. Får ta en sjekk etterpå i kveld om jeg finner et slikt valg. Har du selv hatt dette problemet og dette løste det? For å være ærlig så har jeg aldri prøvd, jeg bare kommer med forslag. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kjører egen nedlaset innstaller ja. Får ta en sjekk etterpå i kveld om jeg finner et slikt valg. Har du selv hatt dette problemet og dette løste det? For å være ærlig så har jeg aldri prøvd, jeg bare kommer med forslag. Det kan funke, ettersom det er et stort spill. Prøv det du. Gnåleren det er sove tid nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå