Natrich Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Bruker: Natrich Brennvidde: 50mm Deltakernivå: Pingle, men med kandidat ambisjoner Utstyr: Nikon D40 + Nikon 50mm f/1.8 Utfordring: Ett svart-hvitt bilde i uka Endret 15. oktober 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Her er mitt først oktoberfest-bilde, forsåvidt mitt første HDR også Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Dette var ikke dumt. Jeg likte det. Speilbildet spesielt kanskje. Vår bil er ikke så ren og pen for å si det sånn. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Pent! Må følge med på denne Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Herlig! Hadde personlig beskåret bildet ca ved sidespeilet (kanskje midt på eller rett over sidespeilet). Synes det ble litt vel mye himmel... Men, for all del: herlig bilde! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Liker komposisjonen og bildet - føler et sug innover og videre ut over naturen. Når jeg ser nærmere etter ser det ut som om de to bildene ikke overlapper helt - du brukte kanskje ikke stativ? Men - det er detaljer - det forsvinner i helheten. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Takk for kommentarer Trondster, hadde ikke stativ, det var 4 timer unna. Endret 2. oktober 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Huff, idag var det vanskelig, har sittet i to timer nå med to bilder... Men til syvende og sist så ble det dette bildet, håper det faller i smak 2. Oktober Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 3. Oktober Idag har det snød fra jeg våknet (1000) til jeg sitter her nå. Derfor så har det blitt et motiv inne idag, kanskje ikke så interessant, men her er det: Håper det fallt i smak Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Vi hadde vel litt samme utfall idag, da. Jeg gleder meg til egg til frokost imorgen! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hehe, egg er godt Btw, blir nok ikke noe bilde fra meg imorgen, 041009, siden jeg da er på vei hjem fra fjellet. Men vi får se Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Kommer et fra idag likevel 4.oktober Kranen står på kaia ved Bjørvika. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Pent motiv! Kanskje gjort seg med litt støy og et litt varmt filter? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Pent motiv! Kanskje gjort seg med litt støy og et litt varmt filter? Tenkt på det, men får ikke gjort så mye med det atm, Photoshop bugger seg nå om dagen Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Fin start! 1.10 min favoritt så langt. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Kommer et svart-hvitt-bilde idag også 5. Oktober Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Liker 4.10 - passe dyster stemning - kunne tenkt meg litt mer luft over kranen; og horisonten er vel ikke helt rett? Tom Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Takk for kommentarer Tomsi42: Jeg satt i en bil da, så det var litt vanskelig å få det perfekt. Tror jeg kan kalle det et veldig spontant bilde. Men skal ta med meg kommentarene til neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå