Jakoozie Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Left 4 Dead-ekstrainnhold får dato og L4D2-demo annonsert. Les mer Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvor tragisk av M$ å ta seg betalt for en demo? Herregud.. De med arcade som vil ha demoen må vel kjøpe seg en hardisk til tusen spenn også, ha! Liker min ps3 500gb bedre for hver dag som går. Fortsett sånn Micro$oft, bra! Gleder meg til å teste demoen til pc, tror(vet) dette blir enda et herlig spill i fra Valve. Motorsag blir episk! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvor tragisk av M$ å ta seg betalt for en demo? Herregud..De med arcade som vil ha demoen må vel kjøpe seg en hardisk til tusen spenn også, ha! Liker min ps3 500gb bedre for hver dag som går. Fortsett sånn Micro$oft, bra! Gleder meg til å teste demoen til pc, tror(vet) dette blir enda et herlig spill i fra Valve. Motorsag blir episk! Nå er jo demoen gratis da, det er utvidelsespakken som koster noe. 560 poeng var ikke akkurat noen formue heller, så er vel MS som vil ha distrubusjonskostnadene inn igjen. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Da leste jeg litt fort igjennom, ja. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Gleder meg vilt! =D Særlig til L4D 2. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ja, har mer håp for toern en det første. Det var ikke så gøy egentlig. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ja, har mer håp for toern en det første. Det var ikke så gøy egentlig. Det var gøy, men det manglet liksom litt.. Veldig gøy å spille sammen med folk da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg