Merken Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Da er denne operatøren snart et avsluttet kapittel. www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article703314.ece Lenke til kommentar
Road2Hell Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Konkurs er åpnet, men det jobbes med løsninger. Dagens Næringsliv har også en artikkel i papirutgaven i dag. Jeg håper selskapet blir berget, og at selskapet kan fortsette med ny ledelse, for konseptet er kjempespennende. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Konsept: Ja absolutt, men utførelse: Nei. Har aldri hørt maken til misfornøyde kunder som massen du finner hos NewPhone. Viser til gjentatte samtaler jeg har hatt med NewPhone-kunder, tråder her på forumet og gjentatte oppslag i aviser. Får håpe de får nye eiere, og at disse sparker nåværende styret rett ut, frisker opp både priser og vilkår. Den kontrakten NewPhone har operert med er så urimlig som du får en norsk teleoperatør til å bli. Lenke til kommentar
Coman Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvordan er reglene for bindetid (leasing) på mobiltelefonene nå? Newphone har jo også, slik jeg har forstått det, gått over fra Telenor til Netcom sitt nett. Lenke til kommentar
Coman Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Jeg bumper denne med beskjed som er gitt til Newphonekunder over SMS. Newphone Norges mobiltelefontjenester er sikret fremover, i samarbeid med operatør og garantert av panthavere. Driften vil opprettholdes som normalt. www.newphone.no Mottatte fakturaer fra Newphone Norge AS skal betales og kan betales med frigjørende virkning, til kontoen som er oppgitt på fakturaen mvh NewPhone Hva vil det si at den kan betales med frigjørende virkning? Prøver Newphone her å få inn midler for å sikre driften? Endret 28. september 2009 av Coman Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 uten forfallsdato eller noe sånnt kanskje? snakk om å gjøre det komplisert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå