Petteram Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Oktoberfest - 2009 - petteram - 28mm Bruker: petteram Brennvidde: 28mm Deltakernivå: Pingle Utstyr: Nikon D300 og Nikkor 28mm 2.8D Utfordring: Må få til noe landskapsbilder tenker jeg.... Endret 1. oktober 2009 av Petteram Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Har du fått så fin premie, ikke fått med meg det jeg...noen av dine flotte macro som har vunnet i konkurranse, eller...? RandiA Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Jepp, Bygdanytt har hatt en fotokonkurranse gående i hele sommer og jeg tok jammen førsteplassen :!: Bildet jeg vant med ble også postet her Funderer på om jeg skal gå til innkjøp av den nye 35mm 1.8 til denne festen... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jepp, Bygdanytt har hatt en fotokonkurranse gående i hele sommer og jeg tok jammen førsteplassen :!: Bildet jeg vant med ble også postet her Funderer på om jeg skal gå til innkjøp av den nye 35mm 1.8 til denne festen... Flott bilde ja..(man rekker ikke å få med seg riktig alt, prøver så godt jeg kan)..du har da sikkert fast-opptikk så du greier deg en stund. Bruker samme som fjorårets fest jeg da, men kameraet er utskiftet RandiA Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Ser ikke ut som premien kommer med det første så jeg får kjøre løpet med D300 og 28mm. Oppdatert førsteposten.... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Petter i mine innlegg. Must. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 2 oktober: I et lite gløtt i regnværet fikk jeg meg en tur ut. Bildet er fra 7 eksponeringer satt sammen i Autostitcher.(er det lov forresten?) D300 - Nikkor 28mm 2.8 AF-D f/7.1 160/sek Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Fint høstlandskap, ser frem til å følge denne fremover. Syk (turkis?) farge på det huset midt i bildet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Nydelige detaljer i panoramabildet.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 2 oktober:I et lite gløtt i regnværet fikk jeg meg en tur ut. Bildet er fra 7 eksponeringer satt sammen i Autostitcher.(er det lov forresten?) D300 - Nikkor 28mm 2.8 AF-D f/7.1 160/sek Fantastiske farger i bildet..og du må ha et bra objektiv. I tillegg er du en meget "variert person" hva motiver angår. Dette må da være et landskapsbilde som egner seg på veggen. (Ser ut som det er mye arbeid i et slikt bilde) RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Dandert villabebyggelse i høstlandskap...flott panorama. "Stitchingen" ser upåklagelig ut, jeg kan ikke se noen overganger i hvert fall. På tide at du kom i gang, trodde du hadde gitt opp festen helt jeg. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Tusen takk alle sammen:-) Autostitcher gjorde en grei jobb synes jeg. Kommer nok til å bruke det mer. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Tusen takk alle sammen:-)Autostitcher gjorde en grei jobb synes jeg. Kommer nok til å bruke det mer. Det er noe jeg ikke har kommet til enda da, i min litteratur, men det ser spennende ut, og det er sikkert på mitt kamera også. RandiA Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er Autostitcher gratis eller? Jeg er veldig fornøyd med automerge-funksjonen i Photoshop. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 6 oktober: Værsyk og litt lat:-( Det er et velbrukt motiv, men å lese en fotobok hjelper litt... f/22 13 sek iso 200 Manuell hvitbalanse Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 6 oktober:Værsyk og litt lat:-( Det er et velbrukt motiv, men å lese en fotobok hjelper litt... f/22 13 sek iso 200 Manuell hvitbalanse Du er så flink til å fotografere så :!: ..inne eller ute, no matter. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Lekkert - liker stjerne-høylyset i fatningen. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Må dessverre kaste inn håndkle gitt:-( Det ble for travelt både på jobb og hjemme til at det ble noe tid til foto. Får heller komme sterkere tilbake ved neste utfordring. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det er ikke alltid tiden rekker til. Du kommer sterkere tilbake nestegang. Første sjans er uke 50. å er det vel stille frem til april Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå