Red Frostraven Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 I kongo... Fikk en tekstmeldig fra min mor. Måtte bare dele denne... Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det forklarer hvorfor tannlegen min ikke fant noen hull Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Og den Norske stat saksøkes for å ha påtvunget Kongo tannbakterier. Karius og Baktus blir så klart dømt til døden. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Og den Norske stat saksøkes for å ha påtvunget Kongo tannbakterier. Karius og Baktus blir så klart dømt til døden. De laget vistnok noen hull i en fyr nede i Kongo... FY SKAM meg! Endret 24. september 2009 av Andre1983 Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Og den Norske stat saksøkes for å ha påtvunget Kongo tannbakterier. Karius og Baktus blir så klart dømt til døden. De laget vistnok noen hull i en fyr nede i Kongo... FY SKAM meg! LOOL!! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Fikk du bildet på tekstmelding?:O Lenke til kommentar
livingman Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Og den Norske stat saksøkes for å ha påtvunget Kongo tannbakterier. Karius og Baktus blir så klart dømt til døden. De laget vistnok noen hull i en fyr nede i Kongo... FY SKAM meg! LOOL!! HAHAHAHAHA... dagens Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Takker og bukker... Bildet sakset jeg og kuttet fra et tilfeldig bilde fra NRK. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 meget morsomt bilde men hver så snill å post et bildfe av en snegle fordi det er tøft. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Nå, vel. Disse sneglene er fine altså, men jeg synes det likevel er rom for litt apekatt. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 And thats the way the cookie crumbles. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 I have no idea of what this thread is about anymore, so here's a bunny with a pancake on its head: Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 dette må være den mest meningsfulle tråden noen gang =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå