Lurkern Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hei. Formaterte laptopen for en stund tilbake og installerte alt på nytt. Alt funka fint lenge til plutselig en dag så står det at jeg ikke finner noen trådløse nettverk lengre. Har fulgt antivirus, spy og malware guiden på forumet uten noe suksess. Prøvde å installere nettverksdriveren på nytt uten suksess. Det er min router så jeg har "free for all" access til den. Er vell 5 maskiner som bruker nettverket. Har irritert meg at jeg ikke lenger kan bruke laptoppen min til surfing. I går fant jeg ut at jeg formaterer hardisken og installerer XP ppå nytt igjen. Installerte driveren for nettverk, men fikk samme beskjed som før... Finner ingen trådløse nettverk tilgjengelig. Hva er det som skjer? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Er ikke bare en knapp på pc-en som du må trykke på da? Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Er ikke bare en knapp på pc-en som du må trykke på da? Hvilken knapp skal det være? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Wlan knappen. Er det på noen pc-er. Lenke til kommentar
Quasam Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Noen har en fysisk skyveknapp på høyre\venstre side eller på fronten. Andre har bakt det inn i Fn tasten på tastaturet altså Fn+ en av f tastene med bilde av en radiomast på(ofte i blått). Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 enig med forslagene over. Når du vet du har riktige drivere installert og du likevel ikke får opp noen nettverk i det hele tatt så er det som regle det som er problemet (at du har fysisk deaktivert trådløskortet via WLAN knappen som de fleste bærbare maskiner har). -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå