mrflonaldo Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Heisann, jeg har ett lite formateringsproblem. Jeg tenkte jeg skulle formatere hardiskene på nytt, og installere operativsystemene på nytt, men så langt kommer jeg ikke. Jeg kjører winME på en hardisk, og på en annen hardisk har jeg patisjonert og bruker en partisjon til winXP. Problemet er at xp partisjonen er forandret til NFTS og ikke FAT som de andre, og når jeg bruker dos for å formartere finnes ikke denne parisjonen, men den er "sjult". Når jeg bruker ME så finnes den heller ikke, kun når jeg bruker XP at dennne partisjonen finnes. Er det noen som har noen clues til meg, om hvordan jeg kan formatere XP partisjonen, og dermed få lagt begge OS'ene inn på nytt? mvh, mrflonaldo Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 prøv partition magic eller partition expert. Begge tror jeg du kan få som prøveversjon. Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 du laster ned PM 8 på kazaa Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 du laster ned PM 8 på kazaa Fy deg! Ikke bra å oppfordre til piratkopiering! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 start opp med xp cdn der kan du fjerne partisjonen og så opprette den igjen så formaterer cdn for deg før den legger inn xp :wink: Lenke til kommentar
eberland Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Heisann, Problemet er at xp partisjonen er forandret til NFTS og ikke FAT som de andre, og når jeg bruker dos for å formartere finnes ikke denne parisjonen, men den er "sjult". Når jeg bruker ME så finnes den heller ikke, kun når jeg bruker XP at dennne partisjonen finnes. ME støtter ikke NTFS og "ser" derfor ikke den partisjonen. Prøv Partition magic 8 og formater hele dri**en - funker alltid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå