Kimble Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Før jeg begynner vil jeg presisere at dette ikke er en kødd! En unge bruke en maskin her på kontoret og etterhvert finner jeg ut at skjermbildet er opp ned på skjermen (Oppløsning 1024x768). Når man bytter oppløsning havner bildet rett vei, men med en gang man bytter tilbake til 1024x768 havner bildet opp ned. Litt snålt?! Hjelper ikke å restarte eller noe. Regner egentlig ikke med at noen har noe erfaringer med dette, men kanskje noen vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Starter med å spørre hvilket Operativsystem det gjelder! Men uansett kan du jo starte med å installere driveren til skjermkortet på nytt! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hørt om et program som gjør dette bare for kødd. Sjekk om noe dritt starter opp og søk etter et slik program. flip +program +screen +horizontally finnes mange ord å søke på Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Flaut å glemme det :oops: Er windows xp på en shuttle maskin, driver å finner ut hvilken grafikk chip som sitter på hovedkortet nå. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hey, noe liknende skjedde på min maskin Jeg holdt på å bli gal, for det var ingen som trodde meg heller. Problemet den gangen var at jeg forsøkte å spille et spill som krevde en nyere variant av DirectX. Vet ikke om dette har noe å si i ditt tilfelle, men det er verdt et forsøk. Ellers så er jeg enig med han som nevnte drivere som en mulig årsak. Har du et restore point som du kan gå tilbake til? swanky Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hvis det er nVidia chip på hovedkortet (nForce 2 chipsett) så gå på skjermegenskaper (høyreklikk på skrivebord -> egenskaper), velg instiller og så avansert, velg den arkfanen som heter noe med nVidia (navnet på VGAbrikken) og gå på visningsretning (nederste valget) der kan du flippe skjermen 90/180/270 grader Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hvorfor ikke bare spørre ungen hva den gjorde med maskina? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå