SemikolonP Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Tenkte denne tråden egentlig passer her , men den så kun ut til å være for hele systemer og ikke enkeltkomponenter, så da passet den visst bedre her. Jeg la ut vannkjølinga mi for salg på QXL. (ikke ta det som snikreklamering) La opprinnelig ut settet til rundt 800kr, men så senket jeg utropsprisen til 50kr i håp om å tiltrekke flere potensielle budgivere. Men hittil har jeg kunn fått ETT bud, på 50kr. Har jeg gjort noe feil i annonsen, eller noe slikt? Dette er et sett jeg mener å huske jeg ga rundt 2000kr for nytt for ca ett år siden. Kommer jeg senere til å sitte meg skjegget i postkassa etter å ha solgt et meget bra vannkjølingssett for 50kr? Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ønsker du å vite sannheten? Det er søppel. Hvis noen ønsket en billig kjøler for deres CPU, kunne de rett og slett kjøpe en Corsair H50 eller NorthQ 3590 for mindre penger. De er også søppel, men de er mye mindre av en hodepine å jobbe med enn et oppsett i stykker som Revoltec. Den eneste delen i Reveoltec oppsett selv verdt å kjøpe er Eheim pumpen. Uansett hva du har betalt for dette systemet fikk du ranet blind. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg er enig. Anser et slikt sett som søppel. Du er heldig hvis noen byr deg 250+ for det. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Da får jeg håpe jeg får mer for kabinettet mitt da Edit: Ser ut til at jeg får 550kr for vannkjølingen. Endret 29. september 2009 av ;P Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Dette er egentlig et oppsett får noken som vil teste ut vannkjøling, og de vil nok ha det så enkelt som mulig, så eit slikt oppsett i dag er ikkje vedt så masse, med tanke på varmen en cpu lager i dag også.. en god cpu drar lett 120-140w.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå