J@cob Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Stiller som kandidat denne gangen, grunnet førstegangstjeneste i militæret. Det kan hende jeg kysser litt på entusiast om jeg får tid, men det finner vi fort ut av! (Blir nemlig kastet til Bodø på søndag. Nytt sted. Ny stilling. I 10mnd. Faen.) Skal bruke min elskede 50mm 1.4. Til tross for at den fortsatt er ødelagt, og har en nærgrense på 1.5meter. Men det blir vel mitt problem. Tror nesten jeg hiver inn en liten tileggsutfordring òg, jeg: Prøve å ta portrettbilder (som vanlig) med den hensikt å møte på nye mennesker som er bosatt i Bodø, eller løper rundt på leiren. Grei måte å presse seg til å møte andre på. Andre ting? Flere anekdoter. Hah hah hah. Endret 23. september 2009 av J@cob Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Ser rimelig dårlig ut, dette. Er på Bodø flystasjon, ikke så veldig lett å få tatt bilder her. Tid eller ork til å dra ned til byen, har jeg ei. Dere får klare dere uten "finurlige" anekdoter for denne g. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå