Trollfjes Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Om jeg tilfeldigvis var svært velstående ville jeg beholdt, ikke velstående så blir det abort. Økonomisk sett. Det til grunne for at det koster stort å ha et barn med psykisk eller fysiske lidelser. Svært mye. Men ellers tror jeg man har et like stort utbytte følelelsesmessig av både et friskt barn likeså et med f.eks. downs syndrom. Endret 9. desember 2009 av Teh WolF Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Abort, uten tvil. Lenke til kommentar
ACD Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Abort, både for barnets del, min del og alle andres del. Ikke om barnet mangler et par fingre, det er klart Lenke til kommentar
Beges Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Abort. Ønsker et friskt barn. Men kommer an på funksjonshemmingen, selvsagt. Jeg mener det bare er ville tilfeldigheter som påvirker hvilke av sæd- og eggcellene som utvikler seg videre, så da er det hipp som happ om man velger bort en av kombinasjonene som står i fare for å få en alvorlig funksjonshemming. EDIT: Leif Endret 11. desember 2009 av Beges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå