Gå til innhold

Bestilling av klær fra utlandet - karmaloop

ShortCut-92

Anbefalte innlegg

Hei!

Har noen erfaringer me Karmaloop.com ? har tenkt å bestille en del klær der med en venn, vi har tenkt å betale ca $ 300 hver, men det er jo ikke bare bare fant vi ut, i tilleg så er det frakt og toll penger osv.. så jeg lurte på noen av dere hadde erfaringer med bestilling av klær osv fra USA eller Karmaloop.com ? Vi får 20 % rabatt på alt det vi kjøper så viss vi kjøper får 300 dollar ca så vill vi få 20 % rabatt på det, men det er snakk om 25 % frakt og tollpenger så jeg er litt usikker på om jeg vill bestille nå..

har dere råd kom me dem! =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har bestilt der selv, og det var absolutt trygt. Brukte Paypal, og det har ikke blitt noen problemer.

Jeg fikk dem ca 4-5 dager etter bestilling av DHL. Men regn med en tollregning som kommer en stund senere.

Ca hvor mye bestillte du på og hvor mye toll fikk du? det er det jeg er ute etter :D

Lenke til kommentar

Yes! :) takk for svar.

Har regnet det ut, viss jeg kjøper noe for 650 kr så kommer den lett opp i 1000+ me frakt osv og viss jeg skulle kjøpt for 3000, så må nåkk jeg også ut me en tusen lapp for tollen ;)

Har handlet der et par ganger, men kun varer som var under 200-grensa.

Raskeste, men dyreste, frakt av alle nettbutikker jeg har handla hos.

Bruk Tollvesenets kalkulator for å regne ut hvor mye du må betale.

http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCal...;epslanguage=NO

har du andre nettsteder da? :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Bestiller ofte fra karmaloop jeg! 100% fornøyd, og prisene er ville! Sist bestilling betalte jeg 2600kr inkludert frakt og toll for varer tilsvarende 7200kr i norsk butikk. Uansett om det er dyr frakt og toll, så er det lønnsomt om man er keen på klærne.

Hvis dere vil ha 20% rabatt på alt dere skal bestille, uavhengig om det er tilbudsvarer eller orginal pris varer, skriv i feltet hvor det står REP CODE (når du skriver inn ditt navn og addresse), Skriv inn " tilbud " så blir det automatisk trekt fra 20% av hele bestillingen din :)

Endret av Gjovix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...