ShortCut-92 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hei! Har noen erfaringer me Karmaloop.com ? har tenkt å bestille en del klær der med en venn, vi har tenkt å betale ca $ 300 hver, men det er jo ikke bare bare fant vi ut, i tilleg så er det frakt og toll penger osv.. så jeg lurte på noen av dere hadde erfaringer med bestilling av klær osv fra USA eller Karmaloop.com ? Vi får 20 % rabatt på alt det vi kjøper så viss vi kjøper får 300 dollar ca så vill vi få 20 % rabatt på det, men det er snakk om 25 % frakt og tollpenger så jeg er litt usikker på om jeg vill bestille nå.. har dere råd kom me dem! =) Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Har bestilt der selv, og det var absolutt trygt. Brukte Paypal, og det har ikke blitt noen problemer. Jeg fikk dem ca 4-5 dager etter bestilling av DHL. Men regn med en tollregning som kommer en stund senere. Lenke til kommentar
ShortCut-92 Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Har bestilt der selv, og det var absolutt trygt. Brukte Paypal, og det har ikke blitt noen problemer. Jeg fikk dem ca 4-5 dager etter bestilling av DHL. Men regn med en tollregning som kommer en stund senere. Ca hvor mye bestillte du på og hvor mye toll fikk du? det er det jeg er ute etter Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Har handlet der et par ganger, men kun varer som var under 200-grensa. Raskeste, men dyreste, frakt av alle nettbutikker jeg har handla hos. Bruk Tollvesenets kalkulator for å regne ut hvor mye du må betale. http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCal...;epslanguage=NO Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Husker ikke akkurat hvor mye jeg kjøpte for. Men var vel rundt 3 000 tallet et sted og fikk en regning på over tusen lappen i posten. Det ble uansett billigere for meg enn å kjøpe varene i Norge, og det er deilig å få de levert på døra. Men det koster penger, det gjør det Lenke til kommentar
ShortCut-92 Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Yes! takk for svar. Har regnet det ut, viss jeg kjøper noe for 650 kr så kommer den lett opp i 1000+ me frakt osv og viss jeg skulle kjøpt for 3000, så må nåkk jeg også ut me en tusen lapp for tollen Har handlet der et par ganger, men kun varer som var under 200-grensa. Raskeste, men dyreste, frakt av alle nettbutikker jeg har handla hos. Bruk Tollvesenets kalkulator for å regne ut hvor mye du må betale. http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCal...;epslanguage=NO har du andre nettsteder da? Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Bruker mest www.Threadless.com og www.Uneetee.com. Endret 25. september 2009 av Jarik Lenke til kommentar
ShortCut-92 Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Bruker mest www.Threadless.com og www.Uneetee.com. jeg må ha spesille merke klær dette er jo noe helt ukjent Endret 17. oktober 2009 av ShortCut-92 Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 ja mn jeg er swagger jeg må ha spesille merke klær dette er jo noe helt ukjent Jeg forstår ikke hva dette betyr. Lenke til kommentar
Gjovix Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Bestiller ofte fra karmaloop jeg! 100% fornøyd, og prisene er ville! Sist bestilling betalte jeg 2600kr inkludert frakt og toll for varer tilsvarende 7200kr i norsk butikk. Uansett om det er dyr frakt og toll, så er det lønnsomt om man er keen på klærne. Hvis dere vil ha 20% rabatt på alt dere skal bestille, uavhengig om det er tilbudsvarer eller orginal pris varer, skriv i feltet hvor det står REP CODE (når du skriver inn ditt navn og addresse), Skriv inn " tilbud " så blir det automatisk trekt fra 20% av hele bestillingen din Endret 24. oktober 2009 av Gjovix Lenke til kommentar
deni17 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 også en rep code : 123SICK123 , 20% på første ordre og 10% på neste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå