newsflash Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Nå har jeg nettopp prøvd å sage ut hul til vindu. Det var ikke lett, brakk 4 blader beregnet for stå l! Har hastigheten på saga noe å si? Noen tips? Hvis ikke prøver jeg liten vinkelsliper :x Lenke til kommentar
scar Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 ikke ta for skarpe svinger og ta deg god tid. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hvis du skjærer med stikksag så må du kjøre opp hastigheten sånn at du får fart på bladet slik at det ikke kiler seg i det lille hakket som alltid vil være der den begynner å skjære.... Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 åssen klarte du det a? hakke brukt opp ett eneste blad for å sage ut vindu og Ho-Man i taket med jeg... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Kappa så og si i stykker kassa mi uten brekke et eneste blad. Full fart og bruk hørsel værn Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Husk at stikksaga ikke klarer større vinkler på enn 45 grader. vis du prøver større blir det sjeivt og bladet knekker. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Det er ikke antal grader, men svingradien det kommer ann på. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 åssen klarte du det a? hakke brukt opp ett eneste blad for å sage ut vindu og Ho-Man i taket med jeg... hmm, vel hullet skulle være ovalt da. Stikksaga og bladene var ikke av beste kvalitet (og jeg er ikke den mest drivne til å bruke stikksag ) Uansett, jeg tok resten med en liten vinkelsliper og resultatet ble greit. Måtte bare file masse og bruke list.... Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 heh, list er stygt... og jeg brukte blader fra clas ohlson... men filing må til ja Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Ta det med ro å la bladet jobbe seg sakte framover, ikke press for mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå