Gå til innhold

HD 58xx OC og ytelses tråden


Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har funnet noen stabile OC verdier de kjører kortet på? Kjører selv @stock atm.

 

Med 1 stk kort så kjører jeg stabilt med 1000/1300. Noe mere nøyaktig overklokking har jeg ikkje gjort. Liker å klokke med 50 mhz av gangen jeg :D Stusselig å kjøre liksom 1012mhz f.eks Dog klokker med max 40% viftehastighet. Noe mere enn det blir altfor irriterende i ørene mine :p

Lenke til kommentar
Siden det er snakk om nye drivere, er det ikke bare å oppdatere dem? Installere over altså?

 

avinstaler de gamle og legg de nye inn:)

det skal gå og legge de rett over, men har opplevd at det har blitt trøbbel et par ganger av det.

 

 

"og soppen ligger i teten og nå kommer et spurt-oppgjør i dette spørre-mesterskapet"

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Testa du å spille crysis eller crysis warhead med 1000mhz på gpu? Jeg merket faktisk stor forskjell fra 850 til 1000mhz i crysis

Ja fikk en overaskende bra boost i crysis på 1ghz :)

Ahh endelig over 20k i 3dm06,20964 med q9550 på 3,7ghz og 900/1300 på gpu/minne :D

Men er vel hk som hindrer meg dra cpu høyere,begrensa va et gb p35 ds3l klarer(kokte morrakaffe på chipsettet) :( gleder meg til vannkjøling og nytt hk/minne :D

Endret av jallanissen
Lenke til kommentar
Da er jeg ferdig med alle benchmarkene i GPU stock settings her er resultatene :D fornøyd

 

 

I morgen kommer OC resultatene :D

 

 

Ja? Hvor er OC resultatene? :)

 

 

Nizzan av en eller annen grunn så går det ikke ann å clocke korte høyrer med msi burner en 896 mhz vil ikke gi ut noe resultater før jeg hare klart å fikse det :(

 

og jeg klarer heller ikke mere via catalyst

Endret av zitrix2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...