Gå til innhold

HD 58xx OC og ytelses tråden


Nizzen

Anbefalte innlegg

Når dere bruker MSI afterburner, kan dere stille frekvensen med det programmet ?

Jeg får ikke rikka på de slidere'ne, får stilt på vifte og volt, men det er det.

 

Ja vi kan stille på alt med 5870 korta iallefall. Har ikkje testa noen andre kort med Afterburner. Hva slags kort tester du Afterburner med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
var lite problem og nå 1ghz med ørliten voltjustering på sapphire 5870 kortet med afterburner,lurer på hvor langt man skal tørre gå :D blir spennende og se om asus kortet er like medgjørlig :dribble:

 

Testa du å spille crysis eller crysis warhead med 1000mhz på gpu? Jeg merket faktisk stor forskjell fra 850 til 1000mhz i crysis :) Dog er det mye verre å klokke 5870 i crossfire. Klarer ikkje 1000 mhz engang når jeg har dem i crossfire :( Kanskje ikkje så rart når skjermkorta har 2 mm klaring mellom hverandre heller da :p

Lenke til kommentar
Nizzen du vet vel hvorfor man får tak i vannkjøling ?

 

Men den nye driveren låste ikke opp sperren på slider'ene.

Kan ta de opp til 900Mhz core og 1300Mhz memory som er maks i CCC via MSI Afterburner, men der stoper det .....

 

Ser at mange på XS har skiftet bios fra non Asus 5870 kort til Asus bios. Alle Asus 5870 har unlocka overklocking :) Har ikkje noen oversikt over hvilke andre merker som kan klokke langt over 1000 i MSI Afterburner.

 

Har du testa nyeste afterburner som kom ut i dag ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...