Gå til innhold

HD 58xx OC og ytelses tråden


Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan fungerer dette med dedikert physx kort egentlig?! har ett gammalt 9800 gt kort liggende og en ekstra pci-e port på hovedkortet som venter på å bli brukt til noe fornuftig. eventuelt stjele ett av 9800 gtx black edition korta fra surfe pc'n til fruen...

 

sorry for at dette ikke har noe med tråden å gjøre, men så dere snakket litt om det...

Lenke til kommentar
hvordan fungerer dette med dedikert physx kort egentlig?! har ett gammalt 9800 gt kort liggende og en ekstra pci-e port på hovedkortet som venter på å bli brukt til noe fornuftig. eventuelt stjele ett av 9800 gtx black edition korta fra surfe pc'n til fruen...

 

sorry for at dette ikke har noe med tråden å gjøre, men så dere snakket litt om det...

 

Fungerer veldig flott i de spilla som støtter physX :) Jeg har et 8800gt som physX kort. Så et 9800gt gjør nok susen deg og :)

Lenke til kommentar
hvordan fungerer dette med dedikert physx kort egentlig?! har ett gammalt 9800 gt kort liggende og en ekstra pci-e port på hovedkortet som venter på å bli brukt til noe fornuftig. eventuelt stjele ett av 9800 gtx black edition korta fra surfe pc'n til fruen...

 

sorry for at dette ikke har noe med tråden å gjøre, men så dere snakket litt om det...

 

Fungerer veldig flott i de spilla som støtter physX :) Jeg har et 8800gt som physX kort. Så et 9800gt gjør nok susen deg og :)

 

 

tenkte forsåvidt mest på hvordan det settes opp? om man trenger noen type sli bro over alle grafikkortene osv... kjører jo quad sli fra før. trodde det var en maksgrense på 4 gpu'er som er støttet?! og for øyeblikket bruker jeg pci-e 1 og 3. grunnet luft i mellom korta :D

Lenke til kommentar

Er nesten ikke noe poeng i å bruke PhysX da det bare er en håndfull spill som benytter seg av det, jeg spiller ingen av de spillene. Er selvsagt morro å score litt mer i Vantage men ikke så morro at jeg ikke haddet solgt kortet i steden.

 

http://www.nzone.com/object/nzone_physxgames_home.html

 

edit

Som nevnt i en annen tråd tror jeg ikke det er spesielt fremtid for PhysX, kommer nok en åpen standard veldig snart (Har ikke andre kilder på dette, men det jeg tror av flere grunner).

 

mer edit:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=580131 - 5970 med Vannkjøling . Haddet ikke blodnektet om noen haddet gitt meg et eksemplar.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Jeg innser at jeg har mye å lære når det gjelder klokking, men klarte å komme igjennom Vantage med CPU @ 4494 MHz.

 

riggen trekker sikkert ca 500-700w mer hver bruk av skjermkort.. psuen din som ikke leverer nok kanskje?

Problemet mitt er sansynligvis at jeg overbelaster 1 av railene på PSU, kjører med den gamle versjonen av Mist 1000W som har 4 rails og maks 20 amper pr rail. Ved overbelastning så kutter den strømmen på aktuell rail. Skal teste med en Mist 1000W med single rail i dag for å se om jeg kan klokke lengre + teste med 2 PSUer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...