Gå til innhold

HD 58xx OC og ytelses tråden


Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er det vel på tide at andre enn meg kommer med 5870 resultater her på forumet? Nå virker det som det er bare meg og XS som har 5870 kort. Jeg vet at det er noen her på forumet som har 58xx nå :D

 

Joda kortet har jeg, men foreløbig er det ikke mye å teste siden amenito sendte feil ram, de har sendt riktig så må vente en dag eller to til før jeg før kjørt på med litt testing.

 

Om det er interesse for det har jeg ikke noe i mot å teste kortet i et gammelt system : / men blir litt lite relevant.

Lenke til kommentar
Fikk mitt Sapphire i dag, ikke noen tester men klokket det rett opp på 950/1250 uten å øke spenningen. Får se om jeg gidder å legge ut

noen tester da jeg kjører det på en Q600@3600Mhz. :)

 

Det er jo flott å se tester av en q6600 + 5870 da mange her på forumet har q6600 cpu enda. Dette er jo tross alt en legendarisk cpu :D

 

Dine tester kan faktisk være svært relevant til folk her på forumet som lurer på å kjøpe et dx11 kort :)

 

Håper du kommer med noen tester av spill. Jeg skal legge opp Farcry 2 tester etterpå. Kan jo fortelle at jeg fikk 175 average fps med 1920*1080 med 8xaa og alt på very high 5870 crossfire. :)

Lenke til kommentar

kk, skal se om jeg får testa litt i ettermiddag bare ikke forvent noen OC resultater da jeg har veldig dårlig lufting i min midlertidige rigg :p

 

Sapphire Radeon HD 5870 1GB GDDR5

Corsair SSD Performance P64 2,5" 64GB

Corsair Powersupply 1000W Black

Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz

Asus P5KC, P35, Socket-775, DDR2/DDR3,

Kingston DDR2 HyperX PC6400 2048MB CL4,

Lenke til kommentar
Nå er det vel på tide at andre enn meg kommer med 5870 resultater her på forumet? Nå virker det som det er bare meg og XS som har 5870 kort. Jeg vet at det er noen her på forumet som har 58xx nå :D

Joda, har kortet men får ikke brukt det siden posten til nå har brukt 7dager på å sende en liten pakke fra 3742 til 8480, og det værste er at dette er en ekspress over natta pakke ..... (Får ikke brukt kortet før CPU ankommer.)

 

Men den poengsummen i 3dmark06 ...

Er det noen nye drivere eller noe sånt ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...