Gå til innhold

HD 58xx OC og ytelses tråden

Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mente det ironisk da, er vell uansett ingen drivere som støtter quad 5970 enda :p Men hadde det vært det så hadde jo ytelsen blitt helt syk..

Men åssen er det med fremtiden for 5970 tri/quad, kortet har jo bare en crossfire tilkobbling ?

Endret av lars_era
Lenke til kommentar
Mente det ironisk da, er vell uansett ingen drivere som støtter quad 5970 enda :p Men hadde det vært det så hadde jo ytelsen blitt helt syk..

Men åssen er det med fremtiden for 5970 tri/quad, kortet har jo bare en crossfire tilkobbling ?

Quad = 2 stk 5970

Det er vel ikke noe som skalerer over flere enn 4 GPUer?

Lenke til kommentar

nå har jeg skummet gjennom tråden litt fort her, men hvor mye får dere (nizzen spessielt med nvidia/ati physx løsningen) med fluidmark?

nå får jeg 2774, men jeg vet hverken om det er bra eller dårlig for 4870 med 8800gts kort?

jeg ser ingenting sammenlignbart på sidene deres :S

Edit: 2774 med 1.1.1 versjonen

edit2: 1680x1050

hvor mye vil jeg få det bedre med 5870? ^^,

Endret av anbar
Lenke til kommentar
nå har jeg skummet gjennom tråden litt fort her, men hvor mye får dere (nizzen spessielt med nvidia/ati physx løsningen) med fluidmark?

nå får jeg 2774, men jeg vet hverken om det er bra eller dårlig for 4870 med 8800gts kort?

jeg ser ingenting sammenlignbart på sidene deres :S

Edit: 2774 med 1.1.1 versjonen

edit2: 1680x1050

hvor mye vil jeg få det bedre med 5870? ^^,

Kjør standard... altså ikkje still på en dritt.. Ellers blir det tull med sammenlikning ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...